15.6. – 22.6.2020
M
- Rovnice a mnohočleny – úkol 2 – řešení – zkontroluj si výsledky domácí práce.
- Procvičujte mnohočleny: PS Algebra str. 36/1, str. 37/2, str. 40/1,2,3, str. 41/7,8.
Př
- Nervy – zápis – nalep nebo opiš do sešitu.
F
- program ALF: SÍLY
– op. - program ALF: KAPALINY A PLYNY – op.
- v online hodině hrajeme Kahoot!
Ch
- viz. PL – CO UŽ UMÍM Z CHEMIE
- V online hodině závěrečné shrnutí učiva.
Čj
ONLINE HODINY: souhrnné opakování
- Jazykové rozbory – PS str. 45 – 47 (společně)
- Interpunkce v souvětí
- DÚ na Pá 19. 6. – pracovní list – viz příloha
Rj
- PS 60/17 zopakuj
- PS 60/18 a) popiš rusky,kontrola na on-line hodině
- PS 61/19 roztřiď
- PS 57-9 dobrovolné cvičení, pošli nebo přichystej naon-line hodinu
Aj
- Učebnice s. 74 cv. 1ab,
- Učebnice s. 75 cv. 2, 3ab,
- Učebnice s. 77 cv. 1,2, 3
- Učebnice s. 78 cv. 1,2,
- Pracovní sešit s.60, cv. 1,
- Opakování slovíček 6D
- Opakování nepravidelných sloves
Nj
- Sloveso fahren, möchte
- uč. str. 77/3,4 79/8,9
- pr. S. str. 69/4,5 70/6 71/11
Z
- Vypracuj si pracovní listy s dalšími kraji.
M
- Rovnice a mnohočleny – úkol 1 – řešení – zkontroluj si výsledky domácí práce.
- Slovní úlohy 2 – nalep nebo opiš do sešitu podle instrukcí na hodině.
- Rovnice a mnohočleny – úkol 2 – zadání.
Př
- Močová soustava – řešení – zkontroluj si domácí úkol.
- Nervová soustava – zápis – nalep nebo opiš do sešitu, splň úkol.
- ALF test: Kožní a močová soustava – na čas a na známky. Libovolný počet opakování. Použij všechny dostupné zdroje informací. Otevřen do soboty 13.6.
F
- viz. ELEKTŘINA OPAKOVÁNÍ: křížovka č. 14
- program ALF: HUSTOTA – op.
- program ALF: KINEMATIKA – op.
Ch
- viz. PL – NÁZVOSLOVÍ
- v online hodině kontrola PL a procvičujeme názvosloví solí
Z
- pomalu dobíráme učebnici, tentokrát jsem zadala 3 kapitolky, abych již mohla vybrat sešity.
- nově máte možnost třídnických hodin, vezměte s sebou sešity v pondělí 15.6. a nechte je ve třídě na katedře – já si tam pro ně přijdu.
- pokud nechodíte na třídnické hodiny, domluvte se se spolužákem, který chodí, dejte mu sešit, ať ho také odevzdá.
- v případě nejasností mne kontaktujte
- hezké dny.
Rj
- PS 54/7 a, b, 55/11 a), 57/14 na základě procvičení přídavných jmen na on-line hodiněvypracuj a dopiš slova, která ti chybí
- PS 55/11 b) udělej 2. polovinu úkolu, kontrola na on-line hodině
- PS 60/17 zopakuj slovíčka a spoj s obrázky
- PS 61/20, 21 přichystej naon-line hodinu
- Uč 41/ 5 b na základě procvičení přídavných jmen na on-line hodině, vyvoď a doplň pravidlo, napiš do sešitu, kontrola 10. 6.
Čj
On-line hodiny:
- Druhy souvětí + grafy souvětí – procvičování
- Čárka v souvětí
- DÚ na ÚT 9. 6. – PRAVOPIS – PS str. 43, cv. 4 (společná kontrola)
- DÚ na PÁ 12. 6. – SOUHRNNÉ OPAKOVÁNÍ – PRACOVNÍ LIST – v příloze (vytiskni a vyplň, kdo nemá možnost tisku, napíše jen odpovědi do sešitu)
Aj
- Učebnice s. 73 cv. 3ab, 4ab
- Pracovní sešit s.58, cv. 1,2,3,4,5
- Pracovní sešit s.59, cv. 6ab
- Opakování slovíček 6C, dopsat slovíčka 6D
- Opakování nepravidelných sloves
Nj
- On-line
výuka v úterý 9.6. 8,05 – 8,50
hod - Slovní zásoba 8.lekce
- Sloveso fahren, slovosled věty s ich möchte
- Cestování, dovolená, státy
1.6. – 5. 6. 2020
M
- Rovnice – úkol 3 – řešení – zkontroluj si výsledky domácí práce.
- Rovnice a mnohočleny – úkol 1 – zadání.
Př
- Močová soustava – zápis – nalep nebo opiš do sešitu, splň úkol.
- Zájemci se podívají na video: https://youtu.be/2lFTmeGDTEg
F
- viz. ELEKTŘINA OPAKOVÁNI: úkoly č. 5 – 13
- program ALF: Práce, výkon, energie
Ch
- uč. str. 84/5, 6
- uč. str. 85/13, 14a) 15, 16
- Vše do sešitu, kontrola v online hodině. Dobereme názvosloví
solí.
Z
Rj
- Uč 41/5 a) přečti a spoj, ale nevpisuj do učebnice 5 b) pravidlo si napiš do sešitu
- Uč 42-43/8 připrav si ústně na on-line hodinu
- Uč 48/slovní zásoba 3. část, opiš do slovníčku
- PS 56/11 b) vybarvi pastelkou a popiš, jen 1. Část
- Test – Alf Блюда (jídlo) – opakování na slovní zásobu a časování slovesa jíst a pít. POZOR – prodlouženo do 3. 6., tak jak bylo uvedeno na on-line hodině.
Čj
- Procvičujeme všechny významové poměry – ALF
(otevřen do 7. 6.)
ONLINE HODINY:
- DÚ na ÚTERÝ 2. 6. – pracovní list – v příloze
- PÁTEK – SOUVĚTÍ SOUŘADNÉ A PODŘADNÉ (vysvětlíme společně)
Aj
- Učebnice s. 72, 73 cv. 1ab
- Učebnice s. 73 cv. 2
- Pracovní sešit s.58, cv.3
- Opakování
slovíček 6C - Opakování
nepravidelných sloves
Nj
- On-line
výuka v úterý 2.6. 8,05 – 8,50
hod - Kontrola Meine Einladung – Arbeitsbuch 64/ 19
- Korrigiere – oprav Popletená pozvánka
–Arbeitsbuch 65/3 - Čísla do
100, počítání durch, mal - Z on-line hodiny vyplynou nové úkoly
25. 5. – 29. 5. 2020
M
- Rovnice – úkol 2 – řešení – zkontroluj si výsledky domácí práce.
- Slovní úlohy 1 – nalep nebo opiš do sešitu podle instrukcí na hodině.
- Rovnice – úkol 3 – vyřeš, vyfoť, pošli. Dbej na správnou úpravu rovnic.
Př
- Kůže – zápis – nalep nebo opiš do sešitu.
- Zopakuj si TS – sešit, učebnice, video https://youtu.be/29Jx2sPUfb0
- Zájemci se podívají na video Trávicí soustava v minulé sadě Př třídy 8.B.
- Játra https://youtu.be/WY_Gqlfgjgc
- ALF test: Trávicí soustava. Otevřen do 30.05.
F
- viz. ELEKTŘINA OPAKOVÁNÍ: pouze úkoly č.1 – 4
- Statická elektřina I
- Statická elektřina II
Ch
- viz. PL – BIN.SL, HYDROXIDY, KYS., pH
- uč. str. 83/1 – dobrovolně
Z
- PL + řešení – do sešitů
- PL + řešení – do sešitů
Rj
- Uč 37/Projekt na téma jídlo, kdo nestačil odeslat, dokončí dle pokynů v ÚKOLU č. 12 a zašle
e-mailem nejpozději do 26. 5. - Test-Alf Блюда (jídlo) – opakování na slovní zásobu a časování slovesa jíst a pít.
POZOR – jen do 26. 5., tak jak bylo uvedeno na on-line hodině. - PS 53/4, 55/10 vypracuj a přichystej na on-line hodinu, u cv. 10 hitparádu barev
zaznamenej jen sám za sebe - Uč 47/slovní
zásoba 2. polovinu opiš do slovníčku
Čj
ONLINE HODINY:
- VÝZNAMOVÉ POMĚRY MEZI VĚTNÝMI ČLENY – učebnice str. 72 – 74 (vysvětlíme společně)
- DÚ na
ÚTERÝ 26. 5. – PS str. 37/cv. 8 – urči poměry, str. 38/cv. 9 – dokonči věty - DÚ na
PÁTEK 29. 5. – PRAVOPIS – PS str. 40/cv. 4 – vyfoť a pošli - DOBROVOLNÉ – rčení – TAJENKA – PS str. 40/cv. 5a, 5b –
správní řešitelé budou ohodnoceni – vyfoť a pošli do 30. 5.
Aj
- Učebnice s. 72, 73 cv. 1ab
- Pracovní sešit s.62, cv.2
- Pracovní sešit s.63, cv.4
- Test alf 6AB
- Opakování slovíček 6C
- Opakování nepravidelných sloves
Nj
skupina p. uč.
Pavličíkové
- Změna On-line
výuka bude vždy v úterý 8,05 – 8,50
hod - Meine Einladung – kontrola časových údajů
- Čísla do
100, počítání durch, mal - Familienstory – čtení s porozuměním
- Úvod do slovní zásoby Einheit 8
18. 5. – 22. 5.
M
- Rovnice – úkol 1 – řešení – zkontroluj si výsledky domácí práce.
- Slovní úlohy – manuál – nalep nebo opiš do sešitu, prostuduj.
- Rovnice – úkol 2 – vyřeš, vyfoť, pošli. Dbej na správnou úpravu rovnic.
- Trénujte řešení rovnic – pracovní sešit, učebnice, sbírky úloh. Budete to potřebovat.
Př
- Trávicí ústrojí 3 – zápis – nalep nebo opiš do sešitu. Studuj, prosím, průběžně, test na TS bude náročný.
F
- viz. VEDENÍ PROUDU V KAPALINÁCH, PLYNECH A POLOVODIČÍCH
- podívej se na NÁZORNÉ VIDEO
Ch
- viz. NÁZVOSLOVÍ SOLÍ
- viz. PL – NÁZVOSLOVÍ – procvičení
Z
- přečíst si: Co, jak a kam se přepravuje
(str. 100-101), Od středověkých panství … (str. 102-103) - opsat do sešitu shrnutí a vysvětlit tučně
zvýrazněné pojmy v textu
Rj
- Uč 37/Projekt na téma jídlo, dokonči dle pokynů v ÚKOLU č. 12 a zašli e-mailem nejpozději do 24.
5. - PS 52/2, 53/3, 4,
54/5, vypracuj a přichystej na on-line hodinu - Uč 47/slovní
zásobu-přídavná jména napiš do slovníčku a nauč se
Čj
- Procvičujeme VÝZNAMOVÉ POMĚRY MEZI VH – spojky už snad umíte (najdete je v sešitě nebo ve vytištěné tabulce)
- ONLINE HODINY:
- DÚ na úterý 19. 5. – PS str. 36 – 37, cv. 1, 3
- DÚ na pátek 22. 5. – pravopis v příloze
- POMĚR PŘÍČINNÝ a VV PŘÍČINNÁ – uč. str. 65 (vysvětlíme společně)
- Práce s textem – tvorba souvětí podle obrázků – uč. str. 66 – 67
Aj
- Učebnice s. 71 cv.5,
6, 7 - Učebnice s.
76 cv. 1,2 - Pracovní sešit
s.57, cv.4,5 - Opakování slovíček 6B, dopsat slovíčka 6C
- Opakování nepravidelných sloves
Nj
skupina p. uč. Pavličíkové
- 20.5.
On-line výuka - Jahreszeiten
– čtení s porozuměním - Meine Einladung – vytvoření pozvánky – dle
učebnice str 68 - Čísla – einundzwanzig usw.
- Úvod do slovní zásoby Einheit 8 – Státy
- https://www.youtube.com/watch?v=r7xfT1GvEjc
11. 5. – 15. 5. 2020
M
- Válec – cvičení 3 – řešení – zkontroluj si výsledky domácí práce.
- Rovnice – úkol 1 – vyřeš, vyfoť, pošli. Dbej na správnou úpravu rovnic.
- PS Algebra – str. 46,47,48 – trénuj řešení rovnic. Je to dobrovolné, ale čím víc jich spočítáš, tím líp ti to v budoucnu půjde. Řešení neposílej, piš pouze v případě, když budeš potřebovat poradit.
- Online hodiny – budeme řešit lineární rovnice se zlomky.
Př
- Trávicí ústrojí 1 – doplnění – zkontroluj, oprav, doplň minulý zápis.
- Trávicí ústrojí 2 – zápis – nalep nebo opiš do sešitu. Studuj, prosím, průběžně, test na TS bude náročný.
F
- viz. ELEKTRICKÝ ODPOR 2
- video pro zopakování I,U,R
Ch
- program ALF: Významné anorganické sloučeniny
- PL – VÝPOČTY, NÁZVOSLOVÍ: připravit do online hodiny
Z
- Přečíst si: Návrat náročnosti do průmyslu (str. 96 – 97), Služby přebírají vedoucí postavení (str. 98 – 99).
- Opsat do sešitu shrnutí a vysvětlit tučně zvýrazněné pojmy v textu.
Čj
- VEDLEJŠÍ VĚTY – procvičování ALF (VV – doplňková + přísudková – NE – zohledním při hodnocení)
- VÝZNAMOVÉ POMĚRY MEZI VH – pokračování:
- Naučit se spojky – poměr slučovací, stupňovací, odporovací, vylučovací (viz tabulka nebo zápis z prezentace v sešitě nebo učebnice str. 58 – 59)
- DÚ na úterý – PS str. 36, cv. 2
- ONLINE HODINY – významové poměry mezi VH – příčinný, důsledkový
POZOR!!!! ZMĚNA
ROZVRHU JEN 8.A + 8.C!
Rj
skupina Vargová
- Uč 37/Projekt na téma
jídlo, vypracuj v elektronické podobě s obrázky nebo fotografiemi jako
prezentaci. Napiš rusky, co rád jíš a piješ, můžeš přidat svůj oblíbený recept
nebo jen vyjádřit, zda umíš nebo neumíš vařit. Pokud máš oblíbenou restauraci
či kavárnu, uveď ji také. Tvoje prezentace může být rovněž vypracována na
papíře-výkrese, můžeš to pojmout jako koláž, nakreslit nebo nalepit do ní
obrázky jídla a popsat, jak je výše uvedeno. Jak to vše správně rusky vyjádřit
najdeš i v PS 49/1,2 - Alf na téma Пища –
jídlo, udělají ti, kteří ještě nemají hotovo - Uč 36/ Ералаш podívejte
se na video, zodpovězte otázky v učebnici a připravte si odpovědi na on-line
hodinu. https://www.youtube.com/watch?v=ec-2h8Ey8_U
Nj
- 13.5. On-line výuka
- Opakování časových údajů – Uhrzeit, Monate, Jahreszeiten, Wochentage
- Čtení s porozuměním – věty U str 72/ cv 16 – Doplň Monate
- https://www.youtube.com/watch?v=r7xfT1GvEjc
- Familienstory – Jahreszeiten
- Z minulé on-line hodiny vyplynuly úkoly – nezapomeň odeslat
Aj
- Učebnice s. 70 cv.1
- Učebnice s.70 cv. 2, 3, 4, 5
- Pracovní sešit s.79, tabulka 6.2, 6.3
- Pracovní sešit s.56, cv.1,2,3
- Opakování slovíček 6B
- Opakování nepravidelných sloves
4. 5. – 7. 5. 2020
M
- Válec – cvičení 2 – řešení – zkontroluj si výsledky domácí práce.
- Válec – cvičení 3 – nalep nebo opiš, spočti, vyfoť, pošli.
- Online hodiny – budeme řešit lineární rovnice.
Př
- Hrtan – zápis – nalep nebo opiš do sešitu.
- Podívej se na https://youtu.be/aDnGTQ9Q8BM a na https://youtu.be/_VRZWbg0Mro
- ALF test Dýchací soustava – nejdříve nastuduj a pak vypracuj test. Opakuj tak dlouho, dokud nebudeš spokojen(a) se svým výsledkem.
F
- viz. ELEKTRICKÝ ODPOR
- program ALF: Ohmův zákon
Ch
- viz. VÝZNAMNÉ SOLI
- online hodina: procvičení názvosloví binárních sloučenin, hydroxidů a kyselin
Čj
ONLINE HODINY – TÉMA:
1. Vedlejší věty
- kontrola DÚ – učebnice str. 52, cvičení 2
- Urči druhy vedlejších vět – viz PŘÍLOHA 2.
- Významové poměry mezi VH – poměr slučovací + stupňovací (VYSVĚTLÍME SPOLEČNĚ)
- NAUČIT SPOJKY ZPAMĚTI (učebnice str. 58)
Rj
- PS 44/22
- PS 46/24 Osmisměrka
- PS 47/27
- Uč 37/slovíčka, 3. odstavec, vypiš do slovníčku
- Alf je pro Tebe nachystán na téma Пища – jídlo
Aj
- Učebnice s. 68 cv.1abc písemně do sešitu
- Pracovní sešit s.54, cv.1,2
- Dodělat test alf 5AB, nový test alf 5CD
- Opakování slovíček 6A
- Opakování nepravidelných sloves
Z
- Přečíst si: Hospodářství pod vlivem politiky (str. 94)
- Opsat do sešitu shrnutí a vysvětlit tučně zvýrazněné pojmy v textu
Nj
- 29.4. On-line výuka
- Kontrola úkolu U str 72
- Familienstory – rodinný příběh
- Richtig x falsch
- Z on-line hodiny vyplyne další zadání úkolů
27. 4. – 30. 4. 2020
M
- Válec – cvičení – řešení – zkontroluj si domácí úkol.
- Válec – cvičení 2 – spočti, vyfoť, pošli.
- Na online hodinách budeme řešit jednoduché rovnice.
Př
- Hrtan – zápis – nalep nebo opiš do sešitu.
- Podívej se na https://youtu.be/aDnGTQ9Q8BM a na https://youtu.be/_VRZWbg0Mro
- ALF test Dýchací soustava – nejdříve nastuduj a pak vypracuj test. Opakuj tak dlouho, dokud nebudeš spokojen(a) se svým výsledkem.
F
- viz. ELEKTRICKÝ VÝKON, PŘÍKON
- program ALF: Elektrický příkon
Ch
- viz. pH KYSELIN A HYDROXIDŮ
- online hodina: Názvosloví kyslíkatých kyselin…pokračujeme.
Z
- Přečíst si Hospodářství pod vlivem politiky (str. 94).
- Opsat do sešitu shrnutí a vysvětlit tučně zvýrazněné pojmy v textu.
Čj
ONLINE HODINY – TÉMA:
- Vedlejší věty
- kontrola DÚ – učebnice str. 52, cvičení 2
- Urči druhy vedlejších vět – viz PŘÍLOHA
- Významové poměry mezi VH – poměr slučovací +
stupňovací (VYSVĚTLÍME SPOLEČNĚ)- NAUČIT
SPOJKY ZPAMĚTI (učebnice str. 58)
- NAUČIT
Rj
- ÚKOL Č. 10
- PS 44/22
- PS 46/24 Osmisměrka
- PS 47/27
- Uč 37/slovíčka, 3. odstavec, vypiš do slovníčku
- Alf je pro Tebe nachystán na téma Пища – jídlo
Aj
- Učebnice s. 68 cv.1abc písemně do sešitu
- Pracovní sešit s.54, cv.1,2
- Dodělat test alf 5AB, nový test alf 5CD
- Opakování slovíček 6A
- Opakování nepravidelných sloves
Nj
- 29.4. On-line výuka
- Kontrola úkolu U str. 72
- Familienstory – rodinný příběh
- Richtig x falsch
- Z on-line hodiny vyplyne další zadání úkolů
M
- Válec – povrch – řešení – zkontroluj si domácí úkol.
- Válec – cvičení – procvič si výpočet objemu a povrchu válce.
- Rovnice – teorie – nalep nebo opiš do sešitu.
Čj
- Online
hodiny 2x týdně – TÉMA:- 1. VĚTNÉ ČLENY – kontrola DÚ z minulého
období
- 2. VEDLEJŠÍ VĚTY – nachystejte si přehled VV
(popř. učebnice str. 51 rámeček dole)
- 1. VĚTNÉ ČLENY – kontrola DÚ z minulého
- VĚTNÉ
ČLENY – věty opiš do sešitu a urči větné členy:- Dlouhá
kolona aut stála před spuštěnými závorami.
- Ze
školního výletu jsme poslali pohled naší babičce.
- Malé děti
vesele křičely na hřišti u školy.
- Dlouhá
- VV
– učebnice str. 52, cvičení 2 – do sešitu (věty neopisuj, napiš jen druh VV) - ALF – procvičování – časově neomezené
Př
- Plíce – zápis – nalep nebo opiš do sešitu, nastuduj z učebnice s. 75, vypiš dýchací svaly.
Rj
- PS 44/21
- PS 45/23
Od 20. 4. začínáme s výukou s využitím aplikace Teams v on-line komunikačních hodinách jazyka ruského. Prosím, sledujte web, bude Vám zaslán nový rozvrh. Do on-line hodiny RJ potřebujete mít nachystanou učebnici, pracovní sešit s vypracovanými zadanými DÚ a psací potřeby.
F
- viz.: STEJNOSMĚRNÝ A STŘÍDAVÝ PROUD
- ČTedu: GENERÁTOR
Ch
- viz.: KYSLÍKATÉ KYSELINY
- Tvorba vzorců a názvů v online hodině 21.4.2020.
Z
- přečíst si: Žít ve městě, nebo na venkově? (str. 91-92), Regionální rozvoj a politika (str. 93)
- opsat do sešitu shrnutí a vysvětlit tučně zvýrazněné pojmy v textu
- podívejte se na některou z debat našich politiků o aktuálních problémech a jejich možných řešeních
- sluníčkové dny…
Nj
- Dle
nového rozvrhu budeme mít 1 hodinu NJ on-line v týdnu - Zopakujeme časové údaje – Monate und
Jahreszeiten – Einheit 7 - Zkontrolujeme všechna cvičení v PS (
Připravte si PS a U) - Z on-line hodiny vyplyne další zadání úkolů
Aj
- Učebnice s. 66 cv.1a, 4 písemně do sešitu
- Pracovní sešit s.52, cv.4
- Opakování slovíček 5D, dopsat si slovíčka 6A
- Opakování nepravidelných sloves
Dějepis
- Miloušové, prej se vám stýská po dějáku, tož sem si pro vás zasejk něco nachystal!
- Blíží se první světová, ale než tu bude, eště se podíváme na období před ní.
- Baví mě reklamy na Pilsner Urquell – jedna sada jejich reklam je inspirována známými českými osobnostmi 19. a počátku 20. století. Mrkněte na ně, schválně, jestli je (po)znáte.
- Jára Cimrman sice nikdy neexistoval, ale vynálezci z této ukázky ano. Vypište jejich jména a přidejte k jejich jménu obor/vynález/dílo. Aspoň 5 byste jich mohli dat (google a rodiči poůžou)
- Slovo secese asi mezi vaše oblíbené termíny nepatří, ale určitě byste měli znát minimálně Alfonse Muchu, bo on byl real cool guy a ve své době celoevropská až celosvětová malířská celebrita
- Jak budete mět hotovo, pošlete mně (na messenger anebo jelinek@zsjoklik.cz) fotku vaší práce (pište rukou na papír). Zajímají mě jména 4 osobností podle reklam Pilsner a 5 osobností podle Járy Cimrmana. Kdo zjistí, který slavný sportovec vlastní největší sbírku plakátů A. Muchy, ten dostane při první vhodné příležitosti kokino 😉
14. 4. – 17. 4. 2020
Čj
- skladba – větné členy – viz příloha
- on-line hodina – kontrola úkolů z minula + větné členy (teorie)
- ALF – věta jednoduchá, souvětí, větné členy – VYPRACUJTE PO SETKÁNÍ NA TEAMS
M
- Válec 4 – řešení – zkontrolujte si úkol z minula.
- Povrch válce – teorie – prostudujte a zadanou část nalepte (opište) do sešitu. Spočtěte úkol.
- Zájemci mrkněte na: https://youtu.be/IKMekntW2Bg
Př
- ALF: Cévní a mízní soustava – nejdříve učivo
nastudujte. Pak splňte test. Vezměte si
na pomoc sešit i učebnici. Opakujte test tak dlouho, dokud nebudete spokojeni
s výsledkem. Do pátku 17. 4.
F
- Zopakuj si: El. náboj, el. proud, el. napětí, el. obvod.
- Pak program ALF: Elektrické jevy – op.
CH
- program ALF: Bezkyslíkaté kyseliny
- Názvosloví procvičíme společně v ÚT 14.4.
Z
- přečíst si: Proč a kam se přemisťujeme (str.90)
- opsat do sešitu shrnutí a vysvětlit tučně zvýrazněné pojmy v textu
Rj
- PS 42/16 a) napiš překlad daných slov, z každého slova najdi určené písmenko-dané číslem a vypiš do 3.sloupce. Získáš tajenku, kterou přepíšeš do cvičení 16/b a přečteš si význam slova. Nezapomeň na bublinku.
- PS 43/17 Napiš si překlad k jednotlivým slovům dle obrázků.
- PS 43/18 Vyřeš a napiš správně. Pak názvy zeleniny a ovoce přelož do Čj a pošli mi je e-mailem. Pořadí zanechej dle cvičení 18.
- PS 43/19 a) Spoj a přelož
- PS 44/20 Zopakuj si rozhovor z minulého týdne (UČEBNICE 33/ 8 b)
Aj
- Od 14. 4. začínáme s výukou žáků v on-line komunikačních hodinách s využitím aplikace Teams, která je součástí Office365.
- Projděte a zopakujte si učivo probrané v online výuce od 11.3. a spolu si vyzkoušíme pomocí aplikace Teams vyřešit případné dotazy, které k němu budete mít a zkontrolujeme výsledky z 6. – 8. 4.
- Vaše první online komunikační hodina začíná v úterý 14. dubna v 11 hod.
Nj
- Monate und Jahreszeiten ( Roční období)
- Procvič v PS str
62/cv 12, 13, 14 - Cv 15/ a) b)
- Stále zůstává – Slovní zásoba Einheit 7
6. 4. – 8. 4. 2020
Čj
- Děkuji všem, kteří vypracovali požadované testy v ALFu
- Zkontroluj si cvičení z minula podle ŘEŠENÍ VJ, S
- Učivo v tomto týdnu velikonočně zkrátíme
- Pracovní sešit str. 33/ cvičení 5 a – h (jen co zvládnete)
- Pracovní sešit str. 34/cvičení 7 – OSMISMĚRKA
M
- Válec 3 – řešení – zkontroluj si.
- Válec 4 – zadání – vytiskni nebo opiš do sešitu, zadaný úkol vyfoť a pošli e-mailem.
Př
- Dýchací ústrojí – úvod – nalep nebo opiš do sešitu.
Ch
- Opakovat BEZKYSLÍKATÉ KYSELINY, může pomoci i VIDEO.
F
- Kontrola ZVUKOVÉ JEVY z minula.
- Program ALF: ZVUKOVÉ JEVY
Rj
- UČEBNICE 33/7 Nakresli si 2 košíky do sešitu, popiš je rusky. Jeden ovoce, druhý zelenina. Ke každému košíku si pak připiš jednotlivé druhy ze cvičení.
- UČEBNICE 33/8 a), 8 b) Rozhovor si sehraj sám s pomyslným spolužákem nebo se s ním můžeš spojit elektronicky.
- 35/9 a) Z nabídky kavárny, kterou si najdeš na daných stránkách, mně napiš česky 3 – 4 dorty, které by sis vybral, nebo které sis dokázal přeložit
- slovíčkovou nápovědu najdeš v příloze
- UČEBNICE 37/38 Slovní zásoba, napiš do slovníčku všechna slovíčka a dvakrát si je přečti se správným přízvukem
Nj
- Opakování učiva zadaného minule
- Určování času – Kolik je hodin?
- Podívej opět na video Němčina pro samouky – Mit Jitka 8 – Hodiny –určování času https://www.youtube.com/watch?v=O6GRKwqgUMM
- Slovní zásoba Einheit 7
Aj
- Zkontrolovat výsledky
- Učebnice str. 63, cv.4ab – řešení v příloze
- Pracovní sešit s.51, cv. 4 – řešení v příloze
- Učebnice str. 64 – přečíst si článek a písemně do sešitu vypracovat cv.1, 2
- Pracovní sešit s.51, cv.5
- Opakování slovíček 5D
- Opakování nepravidelných sloves
Z
- Přečíst si Sonda do české
populace (str.88 -89), opsat do sešitu shrnutí a vysvětlit tučně zvýrazněné
pojmy v textu. - Moc Vás všechny na dálku
zdravím. Je to
teď takové složitější – tak hlavně, že si čtete, něco se dozvíte, zapíšete –
trochu se tím snad i zabavíte…Budu pak sešity kontrolovat – zápisy budou
určitě odlišné – ale hlavně aby byly (někdo bude mít úplně krátký, někdo
delší) – abych věděla, že jste to přečetli a byli chvilku s knihou
…Také zadávám kapitoly hned v 1. období týdne (Po-St) – ale je to na celý
týden – je mi jedno, který den se tomu budete věnovat, zda si v 1 dnu
uděláte obě kapitolky …Čekají Vás VELIKONOCE, tak tentokrát jen 1 učivo –
pokud máte někde nějaký restík – doplňte si ho, ať z vás mám radost – smajlík
smajlík smajlík (nemůžu je psát do textu – prý se to rozhodí). Zkoušet z toho
nebudu, ale po dobrání tematického celku mi napíšete svou písemku – to Vám
potom ještě upřesním, krásné dny, myslím na Vás …
2. 4. – 3. 4. 2020
M
- Objem válce 2 – řešení – zkontroluj si řešení úloh.
- Objem válce 3 – nalep nebo opiš do sešitu, vypočítej.
ČJ
- Zkontroluj si cvičení z minula podle ŘEŠENÍ.
- Zkontroluj si splněné testy z pravopisu v ALFu – každý test 3x, zobrazí se mi vaše nejúspěšnější řešení (NEMAJÍ VYPRACOVÁNO VŠICHNI, TERMÍN PRODLUŽUJI DO 3.4.)
- Nové učivo:
- VĚTA JEDNODUCHÁ A SOUVĚTÍ – přečti si vysvětlení v učebnici str. 50 – rámeček
- Učebnice str. 51, cvičení 4a) písemně do sešitu podle vzoru – doplň čárky v souvětí, rozliš VJ a S, u souvětí připiš, z kolika vět se skládá
- VZOR: Většina z nás má ráda napínavé příběhy, díváme se na detektivky, horory i katastrofické filmy. (S – 2 věty)
- Pracovní sešit strana 32, cvičení 2 a, b, c (VH a VV nemusíte)
Aj
- Zkontrolovat výsledky
- Učebnice str. 63, cv.3a – 1c,2a,3f,4e,5d,6d
- cv.3b – 1(4), 2(5), 3(1), 4(3), 5(2), 6(6) v závorkách jsou výrazy z cv.3a
- Pracovní sešit s.50/2, 3a – tato si zkontrolujete poslechem( cv.3b)
- Pracovní sešit s.79 tabulka 5.6 6 anglických vět přepsat a přeložit do sešitu
- Učebnice str. 63, cv.4ab – vytvořit písemně do sešitu věty v předpřítomném čase s použitím just a přeložit je do češtiny
- str. 63, cv. 5. vytvořit písemně do sešitu libovolné 3 dialogy, ostatní procvičit ústně
- Pracovní sešit s.51, cv. 4
- Opakování slovíček 5D
- Opakování nepravidelných sloves
NJ
- Uvedené učivo je i na týden od 6.4.
- Určování času – Kolik je hodin?
- Podívej na video Němčina pro samouky – Mit Jitka 8 – Hodiny –určování času https://www.youtube.com/watch?v=O6GRKwqgUMM
- Následně si učivo pročti v učebnici str 70, cv 8b, Es ist……
- V PS str 61 doplň časové údaje ve cv 8. UND DAS IST ALLES.
RJ
- UČEBNICE 32/6 b) viz Příloha
- PS 41/14 viz Příloha
- PS 42/15 a) Vypiš a roztřiď ovoce dle videa, slovíčka napiš do sešitu
- PS 42/15 b) Zeptej se pomyslného spolužáka a odpověz za něho
- Video – Ovoce a zelenina a jiščo raz!
Př
- Mízní soustava – zápis – nalep nebo přepiš do sešitu, nastuduj z učebnice.
F
- Co už umím z fyziky? viz. ZVUKOVÉ JEVY
Ch
- program ALF: Významné hydroxidy
- viz. BEZKYSLÍKATÉ KYSELINY
30. 3. – 1. 4. 2020
Čj
- Ještě něco z pravopisu, myslím, že jeho procvičování není nikdy dost!!
- Pracovní sešit str. 27, cvičení 11
- a) oprava chyb
- b) do sešitu mluvnické kategorie podtržených podstatných jmen (pád, číslo, rod, vzor)
- Pracovní sešit str. 29, cvičení 7
- ALF – vy, kteří jste v ALFu příliš chybovali, vyzkoušejte si všechny testy z minulé sady ještě 1-2x (u každého uvidím 3 pokusy)
M
- Zkontrolujte si Násobení a dělení mnohočlenů – řešení.
- Zkontrolujte si Úkol u učebnice – řešení.
- Zkontrolujte si výsledky – minulé pondělí.
- Objem válce – opište do sešitu nebo vytiskněte a nalepte. Spočítejte úkol.
- Válec2 – opište nebo nalepte do sešitu, spočítejte zadané příklady. Výsledky posílat netřeba, řešení dodám příště.
DŮLEŽITÉ: příklady označené (*) počítají jen ti, co měli 1 nebo 2 na vysvědčení. Platí nejen dnes, ale i v budoucnu. Pro ostatní jsou „hvězdičkové příklady“ dobrovolné.
Př
- červené krvinky (ERYTROCYTY)
– obsahují červené barvivo HEMOGLOBIN, jehož součástí je prvek Fe
– hemoglobin váže a přenáší kyslík, oxid uhličitý červené krvinky nepřenášejí
– okysličená krev = světle červená, odkysličená krev = tmavě červená
– hemoglobin váže i oxid uhelnatý – velmi nebezpečné!!! ( důležité jsou revize kotlů, komínů, kamen ) – první pomoc ? postiženého vytáhnout na vzduch + volat záchranku
– typ červených krvinek určuje krevní skupinu – vypiš krevní skupiny: A, B, AB, O
– tvoří se (kde?) v červené kostní dřeni, zanikají ve slezině
– transfúze je: krev se odebere dárci a dá se pacientovi – pozor – oba stejná krevní sk.
– autotransfúze: krev se odebere pacientovi do zásoby a pak se dá pacientovi zpět v případě potřeby (provádí se při plánovaných operacích)
- bílé krvinky (LEUKOCYTY)
– zajišťují IMUNITU ( požírají mikroby + vytvářejí protilátky)
– imunita vrozená – tělo má zásobu protilátek v krevní plazmě
– imunita získaná aktivní – tělo si samo vytvoří protilátky proděláním nemoci (= princip očkování, kdy tělu naočkujeme „oslabenou nemoc“)
– imunita získaná pasívní – protilátky jsou do těla vpraveny (např. lékařem)
– inkubační doba = doba, než se projeví první příznaky nemoci
– karanténa = pacient je izolován od ostatních (JAK?), aby je nenakazil
– epidemie = nakažlivá nemoc zasáhla velké území (okres, kraj, stát, …)
– pandemie = celosvětová epidemie – nemoc zasáhla více kontinentů
– a ještě doplníme: infekce = nákaza, infekční = nakažlivý – DOPLŇ DO SEŠITU!!
- krevní destičky (TROMBOCYTY)
– zajišťují srážení krve = ochrana těla před vykrvácením
– princip spočívá v přeměně tekuté bílkoviny fibrinogenu na vláknitou bílkovinu fibrin
– vlákna vytvoří síť, která ucpe ránu – vznikne strup
– rozlišuj: srážlivost krve = přirozený jev, ale tvorba sraženiny v cévách, aniž by byly poraněny, je život ohrožující stav – sraženina TROMBÓZA může ucpat drobné cévky v srdci, v mozku
- Srdce – zápis – opište do sešitu nebo vytiskněte a nalepte + nastudujte z uč. s. 59.
- Zkontrolujte si krvinky – řešení.
- Zopakujte si svalstvo člověka a pak splňte test ALF. Bacha – otázky jsou na čas!
Všiml jsem si (bohužel pozdě), že se na stránkách neobjevily úkoly z M a Př na období 19. – 20. 3. A dost se divím, že se nikdo z vás neozval. Matematiku vám prominu (šlo o procvičování staré látky), ale přírodopis si musíte zpětně doplnit. Jde o učivo Cévy a vše potřebné najdete v oddílu pro 8. A. Pokaždé budete mít zadány úkoly z M i Př a pokud se neobjeví u vaší třídy, tak koukněte do třídy 8.A, máte to úplně stejné. Kdybyste cokoliv potřebovali, pište na tyl@zsjoklik.cz
- Srdce – uč. str. 69
– je dutý sval – ze srdeční svaloviny
– vazivový obal = OSRDEČNÍK
– srdce pracuje rytmicky – střídají se stah (SYSTOLA) a ochabnutí (DIASTOLA) – řízeno přímo ze srdce!
– rychlost tepu řídí mozek (na čem závisí rychlost srdečního rytmu?)
- Srdce – nákres – nalepte nebo přepište a překreslete do sešitu. V rámci možností nastudujte.
Aj
- Dopište si do slovníčků chybějící výslovnost například z https://slovnik.seznam.cz/preklad/anglicky_cesky/page
- Dodělejte si test Alf a snažte se dosáhnout 100% – vaše výsledky budu hodnotit.
- Učebnice str. 63, cv.3a – písemně do sešitu spojit věty a přeložit je a ve cv.3b k nim přiřadit vhodnou reakci
- Pracovní sešit s.50/2, 3a –použijete výrazy z cv.2, 3b poslechem si zkontrolujete cv. 2, 3a
- Opakování slovíček 5D
- Opakování nepravidelných sloves
NJ
- Opakování slovní zásoby – 7. Lekce, zaměřit se na Monate
- Nově – Množné číslo podstatných jmen, Učebnice str 71 / cv 13
- Vypiš dvojice slov – jednotné x množné číslo, dopiš člen určitý u jednotlivých slov v jednotném čísle ( der, die, das), v množném čísle je vždy člen die.
Rj
- UČEBNICE 32/6 a, b, c), přečti si a přelož článek, odpověz na otázky, neznámá slovíčka máš pod tyrkysovým otazníkem a vykřičníkem, ostatní slovíčka si hledej na Googlu v překladači nebo je odhadni z textu
- 32/6c) Napiš mi do emailu odpověď a překlad této otázky
- PS 41/14, přečti si a sestav rozhovor, čísla pořadí vepiš do prázdných čtverečků vlevo a to mi pak následně ve správném pořadí zašli do emailu ke kontrole
F
- Dokončit úkoly z minula.
- Kontrola: viz ŘEŠENÍ (Práce, energie, tepelné jevy)
Ch
- Program ALF: Binární sloučeniny, Hydroxidy
- Výpis viz. VÝZNAMNÉ HYDROXIDY
Z
- přečíst si kapitoly: Kolik nás kde žije (str.86) a Bude nás ubývat, či přibývat (str.87)
- z obou kapitol opsat do sešitu shrnutí a vysvětlit tučně zvýrazněné pojmy v textu
26. 3. – 27. 3. 2020
M
- Zkontrolujte si Násobení a dělení mnohočlenů – řešení.
- Zkontrolujte si Úkol u učebnice – řešení.
- Zkontrolujte si výsledky – minulé pondělí.
- Objem válce – opište do sešitu nebo vytiskněte a nalepte. Spočítejte úkol.
- Všiml jsem si (bohužel pozdě), že se na stránkách neobjevily úkoly z M a Př na období 19. – 20. 3. A dost se divím, že se nikdo z vás neozval. Matematiku vám prominu (šlo o procvičování staré látky), ale přírodopis si musíte zpětně doplnit. Jde o učivo Cévy a vše potřebné najdete v oddílu pro 8. A. Pokaždé budete mít zadány úkoly z M i Př a pokud se neobjeví u vaší třídy, tak koukněte do třídy 8.A, máte to úplně stejné. Kdybyste cokoliv potřebovali, pište na tyl@zsjoklik.cz
Čj
- Kontrola správnosti předchozích úkolů – viz příloha ŘEŠENÍ2
- Pokračujeme v procvičování pravopisu
- ALF – s, -z, -vz
- ALF – Pravopis procvičování, Pravopisné cvičení
Aj
- Zkontrolovat výsledky:
- Učebnice str. 63, cv.2 – 1g,2f,3b,4i,5d,6j,7c,8h,9e,10a
- Pracovní sešit s.50/1 – v příloze
- Test Alf – opakováni lekce 5AB, snažte se dosáhnout 100%.
- Opakování slovíček 5D
- Opakování nepravidelných sloves
Nj
- Einheit 7
- PS str 60/ cv 2 Wo ist Max? Přiřazuj.
- str60/ cv 4 a), b) Čti čísla.
- str 60/cv 5 a), b), c) Zapiš čísly.
- Str 61/cv 6 Čti telefonní čísla
Rj
- Práce se slovesy пить а есть. Viz příloha.
- PS cvičení na str. 40/11 a, b
- PS cvičení na str. 41/13, doplň údaje o sobě
Př
- Srdce – opište do sešitu nebo vytiskněte a nalepte + nastudujte v uč. s. 59.
- Zkontrolujte si krvinky – řešení.
- Zopakujte si svalstvo člověka a pak splňte test ALF. Bacha – otázky jsou na čas!
- Všiml jsem si (bohužel pozdě), že se na stránkách neobjevily úkoly z M a Př na období 19. – 20. 3. A dost se divím, že se nikdo z vás neozval. Matematiku vám prominu (šlo o procvičování staré látky), ale přírodopis si musíte zpětně doplnit. Jde o učivo Cévy a vše potřebné najdete v oddílu pro 8. A. Pokaždé budete mít zadány úkoly z M i Př a pokud se neobjeví u vaší třídy, tak koukněte do třídy 8.A, máte to úplně stejné. Kdybyste cokoliv potřebovali, pište na tyl@zsjoklik.cz
F
- Co už umím z fyziky? Viz: Práce, energie, tepelné jevy. (Termín dokončení je 1.4. ST).
Ch
- Program ALF: SULFIDY
- výpis viz.: HYDROXIDY
Z
- Zadání z minulé hodiny
23. 3. – 25. 3. 2020
Čj
- Kontrola správnosti předchozích úkolů – viz příloha ŘEŠENÍ
- Pracovní sešit – str. 30, cvičení 5, 6, 7
- Učenice – str. 49, cvičení 3 – písemně do sešitu (velká písmena)
- Učebnice – str. 49, cvičení 4 – písemně do sešitu (vzory podstatných jmen napiš tužkou v daném tvaru nad slovo – př. – v cíli – stroji)
M
- dopočítat minulou sadu + učebnice Aritmetiky s. 57 cv. 13
PŘ
- zopakovat svalovou soustavu – bude test
- učebnice s. 70 – krevní oběh – udělat výpisky do sešitu
Aj
- Zkontrolovat výsledky – pracovní sešit:
- s. 52, cv. 1:
- -a prize, a horse, in a balloon, a bungee jump, an e-mail, your finger, a museum
- cv. 2:
- 2.´ve been in some plays
- 3.´s won lots of matches
- 4.´met Lewis Hamilton
- 5.´ve visited them in many different countries
- 6. has done some work
- 7.´s done a bungee jump and flowwn in a helikoptér
- 8.´ve cooked diner for all my friends
- Učebnice str. 62 – přečíst Kids a ústně přeložit s. 63, cv. 2 písemně do sešitu poskládat věty do správného pořadí a přeložit je
- Pracovní sešit s.50/1
- Opakování slovíček 5C, Slovní zásoba dopsat 5D
- Opakování nepravidelných sloves
Nj
- Einheit 7 /lekce/
- 1. Zápis do sešitu, téma: Měsíce –Monate
- Do sloupečku si v sešitě zapište názvy měsíců v němčině, pokud je nutná nějaká informace k výslovnosti je vedle slovíčka, jinak čtěte stejně jako v češtině.
- Sami si pak vytvořte druhý sloupeček s anglickými názvy měsíců, srovnejte psanou podobu, výslovnost je úplně jiná. V příštím týdnu budou vložena do Alfu cvičení na měsíce Monate.
- Januar–čteme dlouhé a
- Februar –čteme dlouhé a
- März–čteme „merc“
- April–čteme, jak se píše i s „R“
- Mai–čteme „maj“
- Juni-čteme delší u
- Juli–čteme delší u
- August
- September–čteme „Ze……“
- Oktober
- November–„v“ čteme výjimečně jako v, důraz až na druhé slabice
- Dezember –„dece….“
- K výslovnosti použijte jakýkoliv online slovník, např. na seznamu.
- 2.
Opakujte si čísla do 100.
Rj
- Naposledy ses naučil v PS na str. 40/7 1. osobu č. j. u slovesa
пить а есть. Nyní si v učebnici na str. 31 dole opiš zelenou tabulku s
časováním těchto sloves v j. č. i s příklady. Pak doplň do cv. 10 na str. 40 v
PS. Nápověda: 2. os. č. mn. eдите. 1. os. č. mn. od slovesa пить je пьем (e = jo, tj. e se dvěma tečkami), a
3.os. č. mn. je пьют. Zpětně si doplň celé časování (mn. č.) i do školního
sešitu, ať máš přehled. - V programu Alf si po přihlášení najdeš Rj a je tam pro Tebe
nachystáno procvičování zábavnou formou - Pokud by někde nastal nějaký zádrhel, něčemu si nerozuměl(a),
obrať se emailem přímo na mne
F
- program ALF: Elektrický proud
- program ALF: Elektrické napětí
CH
- program ALF: Významné oxidy – test
- uč. str. 67: SULFIDY – výpis + uč. str. 67/2,3,4 – do sešitu (
kontrola str. 206)
Z
- přečíst si kapitoly: Surovinové zdroje na našem území(str.82-83) a Ochrana krajiny a přírody (str.84-85)
- z obou kapitol opsat do sešitu shrnutí a vysvětlit tučně zvýrazněné pojmy v textu
19. 3. – 20. 3. 2020
Čj
1. Děkuji
všem, kteří mně zatím poslali slohové práce.
- Jejich vyhodnocení provedeme společně po návratu do školy.
- Ostatní práce očekávám do konce tohoto týdne.
2. Zkontrolujte si správnost předchozích úkolů – viz příloha ŘEŠENÍ
3. Nadpis do
sešitu: Skupiny bě, pě, vě, mě, mně
- učebnice strana 46 – přečíst rámeček nahoře
- učebnice strana 47, cvičení 5 – písemně do sešitu
- pracovní sešit strana 29, cvičení 1, 2, 3, 4
Aj
- Zkontrolovat výsledky dle klíče v příloze 1 a příloze 2
- Pracovní sešit s. 52, cv. 1,2,3
- Opakování slovíček 5C,
- Opakování nepravidelných sloves
- Test alf
F
- program ALF: Elektrický náboj, el. pole, el. obvod – test
- Elektrický proud, el. napětí: viz. pdf. (výpis + výpočet)
- Všechny úkoly kontroluji a značím si jejich splnění !
CH
- program ALF: Halogenidy – test
- program ALF: Oxidy – test
- uč. str. 65, 66: výpis ” Významné oxidy.”
- Všechny úkoly kontroluji a značím si jejich splnění!
Nj
- Einheit 7 /lekce/
- U str 68 – opiš si do sešitu 1 pozvánku( Einladung), zvýrazni v ní um, im, am.
- Opiš si Grammatik str.68 – in dem Park, in der Stadt, in dem Restaurant atd, celý sloupec
- ( 3.pád podstatných jmen), minule byl náhled.
- Zopakuj si čísla 11 elf – 20 zwanzig, přidej 30 – 100 viz str 69.
Rj
- PS str. 34 báseň A. S. Puškin: Skazka o care Saltaně
- Pokyny k zadání:
- Opakovat a naučit se celé nazpaměť.
- PS str. 39/cv. 6 a, b, str. 40/cv. 7, doplň, co obyčejně jíš a piješ na snídani, oběd a večeři, cv. 8, zeptáš se podle vzoru maminky, táty, bratra, sestry apod. a ve cv. 9. doplníš.
16. 3. – 18. 3. 2020
ČJ
SLOH
- Vypracujte slohovou práci dle pokynů zadaných ve sloh. sešitě.
- Výtah – Ohrožené druhy zvířat (vyber 1 zvíře).
- Napište na počítači a pošlete jako přílohu na e-mail navratilova@zsjoklik.cz. (Pokud nemáte Word, můžete si zdarma stáhnout OpenOffice – https://www.openoffice.cz/ a nebo využít online poznámkový blok – https://www.editpad.org/)
- Termín: do ST – 18.3.
M
- Zkontrolovat řešení úloh z minula – viz příloha
- nové úkoly: učebnice Aritmetika str. 79 cv. 1,2,4 + str. 80 cv. 6, 7, 9
Aj
- Učebnice s. 61, cv. 4a opakování slovní zásoby
- Pracovní sešit s. 49, cv. 4,5,6,7
- Opakování slovíček 5C, dopsat slovíčka 5D
- Opakování nepravidelných sloves
Nj
- Einheit 7 /lekce/
- PS str 67 slovní zásoba – 2.polovina opiš. Procvič ve cv. 1/ str 60
- Náhled na GRAMMATIK v učebnici str 68
Ruský jazyk
- Pracovní sešit str. 34 báseň A. S. Puškin: Skazka o care Saltaně. Pokyny k zadání: Přečíst, zopakovat a naučit se nazpaměť
- Str. 38 a 39 Křížovka Pokyny k zadání: Slovní zásobu přeložit a doplnit do křížovky, nezapomenout na tajenku
Př
- Příloha Krvinky – vytisknout a nalepit do sešitu nebo opsat do sešitu, chybějící text doplnit z učebnice nebo z jiných zdrojů.
F
- Zopakovat: Elektrický náboj, jednoduchý elektrický obvod.
CH
- Program ALF: Halogeny, halogenidy
Z
- přečíst si kapitoly: Působení ledovce u nás (str.76) a Mozaika české krajiny (str.77-81)
- z obou kapitol opsat do sešitu shrnutí a vysvětlit tučně zvýrazněné pojmy v textu
D
- Děcka, pusťte si video o otroctví, Johna Greena znáte.
- V učebnici si nastudujte Druhou fázi průmyslové revoluce, to by vás mohlo bavit – má to přesah do současnosti.
- Esi vás neco z toho zaujme, klidně mě kontaktujte, možete si udělat referát. Vymyslím časem aj nějaké testování na ALFa.
- To do pátku stačí.
- Zostaňte veselí a nebojte se!
11. 3. – 13. 3. 2020
M
- učebnice Aritmetika str. 76, cv. 1,2,4,7,
vypočítat do sešitu
Č
- pracovní sešit str. 28, cv. 3,4,5
Aj
- opakování z učebnice str. 60,
z pracovního sešitu str. 47, cv. 5,6 a ze str. 48, cv. 1,2, slovní zásoba
5c, dle slovníčku