Warning: preg_match(): Compilation failed: quantifier does not follow a repeatable item at offset 1 in /data/web/virtuals/144484/virtual/www/domains/zsjoklik.cz/wp-includes/class-wp.php on line 238

Warning: preg_match(): Compilation failed: quantifier does not follow a repeatable item at offset 1 in /data/web/virtuals/144484/virtual/www/domains/zsjoklik.cz/wp-includes/class-wp.php on line 239

Warning: preg_match(): Compilation failed: quantifier does not follow a repeatable item at offset 1 in /data/web/virtuals/144484/virtual/www/domains/zsjoklik.cz/wp-includes/class-wp.php on line 238

Warning: preg_match(): Compilation failed: quantifier does not follow a repeatable item at offset 1 in /data/web/virtuals/144484/virtual/www/domains/zsjoklik.cz/wp-includes/class-wp.php on line 239
8. C – online výuka – Základní škola a Mateřská škola Dr. Joklíka

Home » 8. C – online výuka

Rychlý kontakt

ZŠ a MŠ Dr. Joklíka

příspěvková organizace města Kyjova

Sídliště U Vodojemu 1261, 69701 Kyjov, okres Hodonín

IČO: 48847747

ID datové schránky: xpimc2a

Počasí v Kyjově
5. 12. 2023, 16:57
 

Rime fog
-4°C
Apparent: -12°C
Tlak: 1015 mb
Vlhkost: 95%
Vítr: 4.3 m/s SSE
UV-Index: 0
Východ slunce: 07:35
Západ slunce: 15:58
Předpověď 6. 12. 2023
Den
 

Sněhové přeháňky
-0°C
Vítr: 4 m/s SSW
Max. UV index: 0.9
Více dnů...
 

  • 278
  • 284
  • 75 027

8. C – online výuka

15.6. – 22.6.2020

M

F

  • program ALF: SÍLY – op.
  • program ALF: KAPALINY A PLYNY – op.
  • v online hodině hrajeme Kahoot!

Ch

Čj

ONLINE HODINY: souhrnné opakování

Rj

  • PS 60/17 zopakuj
  • PS 60/18 a) popiš rusky,kontrola na on-line hodině
  • PS 61/19 roztřiď
  • PS 57-9 dobrovolné cvičení, pošli nebo přichystej naon-line hodinu

Aj

  • Učebnice s.  74 cv. 1ab,
  • Učebnice s.  75 cv. 2, 3ab,
  • Učebnice s.  77 cv. 1,2, 3
  • Učebnice s.  78 cv. 1,2,
  • Pracovní sešit s.60, cv. 1,
  • Opakování slovíček   6D
  • Opakování nepravidelných sloves

Nj

  • Sloveso fahren, möchte
  • uč. str. 77/3,4  79/8,9
  • pr. S. str. 69/4,5  70/6  71/11

Z

M

  • Močová soustava – řešení – zkontroluj si domácí úkol.
  • Nervová soustava – zápis – nalep nebo opiš do sešitu, splň úkol.
  • ALF test: Kožní a močová soustava – na čas a na známky. Libovolný počet opakování. Použij všechny dostupné zdroje informací. Otevřen do soboty 13.6.

F

  • viz. ELEKTŘINA OPAKOVÁNÍ: křížovka č. 14
  • program ALF: HUSTOTA – op.
  • program ALF: KINEMATIKA – op.

Ch

Z

  • pomalu dobíráme učebnici, tentokrát jsem zadala 3 kapitolky, abych již mohla vybrat sešity.
  • nově máte možnost třídnických hodin, vezměte s sebou sešity v pondělí 15.6. a nechte je ve třídě na katedře – já si tam pro ně přijdu.
  •  pokud nechodíte na třídnické hodiny, domluvte se se spolužákem, který chodí, dejte mu sešit, ať ho také odevzdá.
  • v případě nejasností mne kontaktujte
  •  hezké dny.

Rj

  • PS 54/7 a, b, 55/11 a), 57/14 na základě procvičení přídavných jmen na on-line hodiněvypracuj a dopiš slova, která ti chybí
  • PS 55/11 b) udělej 2. polovinu úkolu, kontrola na on-line hodině
  • PS 60/17 zopakuj slovíčka a spoj s obrázky
  • PS 61/20, 21 přichystej naon-line hodinu
  • Uč 41/ 5 b na základě procvičení přídavných jmen na on-line hodině, vyvoď a doplň pravidlo, napiš do sešitu, kontrola 10. 6.

Čj

On-line hodiny:

  • Druhy souvětí + grafy souvětí – procvičování
  • Čárka v souvětí
  • DÚ na ÚT 9. 6. – PRAVOPIS – PS str. 43, cv. 4 (společná kontrola)
  • DÚ na PÁ 12. 6. – SOUHRNNÉ OPAKOVÁNÍ – PRACOVNÍ LIST – v příloze (vytiskni a vyplň, kdo nemá možnost tisku, napíše jen odpovědi do sešitu)

Aj

  • Učebnice s.  73 cv. 3ab, 4ab
  • Pracovní sešit s.58, cv. 1,2,3,4,5
  • Pracovní sešit s.59, cv. 6ab
  • Opakování slovíček 6C, dopsat slovíčka 6D
  • Opakování nepravidelných sloves

Nj

  • On-line výuka v úterý 9.6.       8,05 – 8,50 hod
  • Slovní zásoba 8.lekce
  • Sloveso fahren, slovosled věty s ich möchte
  • Cestování, dovolená, státy

1.6. – 5. 6. 2020

M

F

  • viz. ELEKTŘINA OPAKOVÁNI: úkoly č. 5 – 13
  • program ALF: Práce, výkon, energie

Ch

  • uč. str. 84/5, 6
  • uč. str. 85/13, 14a) 15, 16
  • Vše do sešitu, kontrola v online hodině. Dobereme názvosloví solí.

Z

Rj

  • Uč 41/5 a) přečti a spoj, ale nevpisuj do učebnice 5 b) pravidlo si napiš do sešitu
  • Uč 42-43/8 připrav si ústně na on-line hodinu
  • Uč 48/slovní zásoba 3. část, opiš do slovníčku
  • PS 56/11 b) vybarvi pastelkou a popiš, jen 1. Část
  • Test – Alf Блюда (jídlo) – opakování na slovní zásobu a časování slovesa jíst a pít. POZOR – prodlouženo do 3. 6., tak jak bylo uvedeno na on-line hodině.

Čj

  • Procvičujeme všechny významové poměry – ALF (otevřen do 7. 6.)

ONLINE HODINY:

  • DÚ na ÚTERÝ 2. 6. – pracovní list  – v příloze
  • PÁTEK – SOUVĚTÍ SOUŘADNÉ A PODŘADNÉ (vysvětlíme společně)

Aj

  • Učebnice s. 72, 73 cv. 1ab
  • Učebnice s.  73 cv. 2
  • Pracovní sešit s.58, cv.3
  • Opakování slovíček  6C
  • Opakování nepravidelných sloves

Nj

  • On-line výuka v úterý 2.6.       8,05 – 8,50 hod
  • Kontrola Meine Einladung – Arbeitsbuch 64/ 19
  • Korrigiere – oprav Popletená pozvánka –Arbeitsbuch 65/3
  • Čísla  do 100, počítání durch, mal
  • Z on-line hodiny vyplynou nové úkoly

25. 5. – 29. 5. 2020

M

  • Rovnice – úkol 2 – řešení – zkontroluj si výsledky domácí práce.
  • Slovní úlohy 1 – nalep nebo opiš do sešitu podle instrukcí na hodině.
  • Rovnice – úkol 3 – vyřeš, vyfoť, pošli. Dbej na správnou úpravu rovnic.

F

Ch

Z

  1. PL + řešení  – do sešitů
  2. PL + řešení  – do sešitů

Rj

  • Uč 37/Projekt na téma jídlo, kdo nestačil odeslat, dokončí dle pokynů v ÚKOLU č. 12 a zašle e-mailem nejpozději do 26. 5.
  • Test-Alf Блюда (jídlo) – opakování na slovní zásobu a časování slovesa jíst a pít. POZOR – jen do 26. 5., tak jak bylo uvedeno na on-line hodině.
  • PS 53/4, 55/10 vypracuj a přichystej na on-line hodinu, u cv. 10 hitparádu barev zaznamenej jen sám za sebe
  • Uč 47/slovní zásoba 2. polovinu opiš do slovníčku

Čj

ONLINE HODINY:

  • VÝZNAMOVÉ POMĚRY MEZI VĚTNÝMI ČLENY –  učebnice str. 72 – 74 (vysvětlíme společně)
  • DÚ na ÚTERÝ 26. 5. – PS str. 37/cv. 8 – urči poměry, str. 38/cv. 9 – dokonči věty
  • DÚ na PÁTEK 29. 5. – PRAVOPIS – PS str. 40/cv. 4 – vyfoť a pošli
  • DOBROVOLNÉ   rčení – TAJENKA – PS str. 40/cv. 5a, 5b – správní řešitelé budou ohodnoceni – vyfoť a pošli do 30. 5.

Aj

  • Učebnice s. 72, 73 cv. 1ab
  • Pracovní sešit s.62, cv.2
  • Pracovní sešit s.63, cv.4
  • Test alf 6AB
  • Opakování slovíček  6C
  • Opakování nepravidelných sloves

Nj

skupina p. uč. Pavličíkové

  • Změna  On-line výuka bude vždy v úterý  8,05 – 8,50 hod
  • Meine Einladung – kontrola časových údajů
  • Čísla  do 100, počítání durch, mal
  • Familienstory – čtení s porozuměním
  • Úvod do slovní zásoby  Einheit 8

18. 5. – 22. 5.

M

  • Rovnice – úkol 1 – řešení – zkontroluj si výsledky domácí práce.
  • Slovní úlohy – manuál – nalep nebo opiš do sešitu, prostuduj.
  • Rovnice – úkol 2 – vyřeš, vyfoť, pošli. Dbej na správnou úpravu rovnic.
  • Trénujte řešení rovnic – pracovní sešit, učebnice, sbírky úloh. Budete to potřebovat.

F

Ch

Z

  • přečíst si: Co, jak a kam se přepravuje (str. 100-101), Od středověkých panství … (str. 102-103)
  • opsat do sešitu shrnutí a vysvětlit tučně zvýrazněné pojmy v textu

Rj

  • Uč 37/Projekt na téma jídlo, dokonči dle pokynů v ÚKOLU č. 12 a zašli e-mailem nejpozději do 24. 5.
  • PS 52/2, 53/3, 4, 54/5, vypracuj a přichystej na on-line hodinu
  • Uč 47/slovní zásobu-přídavná jména napiš do slovníčku a nauč se

Čj

  • Procvičujeme VÝZNAMOVÉ POMĚRY MEZI VH – spojky už snad umíte (najdete je v sešitě nebo ve vytištěné tabulce)
  • ONLINE HODINY:
  • DÚ na úterý 19. 5. – PS str. 36 – 37, cv. 1, 3
  • DÚ na pátek 22. 5. – pravopis v příloze
  • POMĚR PŘÍČINNÝ a VV PŘÍČINNÁ – uč. str. 65 (vysvětlíme společně)
  • Práce s textem – tvorba souvětí podle obrázků – uč. str. 66 – 67

Aj

  • Učebnice s. 71 cv.5, 6, 7
  • Učebnice s. 76  cv. 1,2
  • Pracovní sešit s.57, cv.4,5
  • Opakování slovíček 6B, dopsat slovíčka 6C
  • Opakování nepravidelných sloves

Nj

skupina p. uč. Pavličíkové

  • 20.5.  On-line výuka
  • Jahreszeiten  – čtení s porozuměním
  • Meine Einladung – vytvoření pozvánky – dle učebnice str 68
  • Čísla – einundzwanzig  usw.
  • Úvod do slovní zásoby  Einheit 8 – Státy
  • https://www.youtube.com/watch?v=r7xfT1GvEjc

11. 5. – 15. 5. 2020

M

  • Válec – cvičení 3 – řešení – zkontroluj si výsledky domácí práce.
  • Rovnice – úkol 1 – vyřeš, vyfoť, pošli. Dbej na správnou úpravu rovnic.
  • PS Algebra – str. 46,47,48 – trénuj řešení rovnic. Je to dobrovolné, ale čím víc jich spočítáš, tím líp ti to v budoucnu půjde. Řešení neposílej, piš pouze v případě, když budeš potřebovat poradit.
  • Online hodiny – budeme řešit lineární rovnice se zlomky.

F

Ch

Z

  • Přečíst si: Návrat náročnosti do průmyslu (str. 96 – 97), Služby přebírají vedoucí postavení (str. 98 – 99).
  • Opsat do sešitu shrnutí a vysvětlit tučně zvýrazněné pojmy v textu.

Čj

  • VEDLEJŠÍ VĚTY – procvičování ALF (VV – doplňková + přísudková – NE – zohledním při hodnocení)
  • VÝZNAMOVÉ POMĚRY MEZI VH – pokračování:
    • Naučit se spojky – poměr slučovací, stupňovací, odporovací, vylučovací (viz tabulka nebo zápis z prezentace v sešitě nebo učebnice str. 58 – 59)
    • DÚ na úterý – PS str. 36, cv. 2
  • ONLINE HODINY – významové poměry mezi VH – příčinný, důsledkový

POZOR!!!! ZMĚNA ROZVRHU JEN 8.A + 8.C!

Rj

skupina Vargová

  • Uč 37/Projekt na téma jídlo, vypracuj v elektronické podobě s obrázky nebo fotografiemi jako prezentaci. Napiš rusky, co rád jíš a piješ, můžeš přidat svůj oblíbený recept nebo jen vyjádřit, zda umíš nebo neumíš vařit. Pokud máš oblíbenou restauraci či kavárnu, uveď ji také. Tvoje prezentace může být rovněž vypracována na papíře-výkrese, můžeš to pojmout jako koláž, nakreslit nebo nalepit do ní obrázky jídla a popsat, jak je výše uvedeno. Jak to vše správně rusky vyjádřit najdeš i v PS 49/1,2
  • Alf na téma Пища – jídlo, udělají ti, kteří ještě nemají hotovo
  • Uč 36/ Ералаш podívejte se na video, zodpovězte otázky v učebnici a připravte si odpovědi na on-line hodinu. https://www.youtube.com/watch?v=ec-2h8Ey8_U

Nj

  • 13.5.  On-line výuka
  • Opakování časových údajů  – Uhrzeit, Monate, Jahreszeiten, Wochentage 
  • Čtení s porozuměním – věty U str 72/ cv 16 – Doplň Monate
  • https://www.youtube.com/watch?v=r7xfT1GvEjc
  • Familienstory – Jahreszeiten
  • Z minulé  on-line hodiny vyplynuly úkoly – nezapomeň odeslat

Aj

  • Učebnice s. 70 cv.1
  • Učebnice s.70  cv. 2, 3, 4, 5
  • Pracovní sešit s.79, tabulka 6.2, 6.3
  • Pracovní sešit s.56, cv.1,2,3
  • Opakování slovíček 6B
  • Opakování nepravidelných sloves

4. 5. – 7. 5. 2020

M

  • Válec – cvičení 2 – řešení – zkontroluj si výsledky domácí práce.
  • Válec – cvičení 3 – nalep nebo opiš, spočti, vyfoť, pošli.
  • Online hodiny – budeme řešit lineární rovnice.

F

Ch

  • viz. VÝZNAMNÉ  SOLI
  • online hodina: procvičení názvosloví binárních sloučenin, hydroxidů a kyselin

Čj

ONLINE HODINY – TÉMA:  

1. Vedlejší věty

  • kontrola DÚ – učebnice str. 52, cvičení 2  
  • Urči druhy vedlejších vět – viz PŘÍLOHA 2.  
  • Významové poměry mezi VH – poměr slučovací + stupňovací (VYSVĚTLÍME SPOLEČNĚ)  
  • NAUČIT SPOJKY ZPAMĚTI (učebnice str. 58) 

Rj

  • PS 44/22 
  • PS 46/24 Osmisměrka 
  • PS 47/27 
  • Uč 37/slovíčka, 3. odstavec, vypiš do slovníčku 
  • Alf je pro Tebe nachystán na téma Пища – jídlo 

Aj

  • Učebnice s. 68 cv.1abc písemně do sešitu 
  • Pracovní sešit s.54, cv.1,2 
  • Dodělat test alf 5AB, nový test alf 5CD 
  • Opakování slovíček 6A 
  • Opakování nepravidelných sloves 

Z

  • Přečíst si: Hospodářství pod vlivem politiky (str. 94) 
  • Opsat do sešitu shrnutí a vysvětlit tučně zvýrazněné pojmy v textu

Nj

  •  29.4. On-line výuka  
  •  Kontrola úkolu U str 72  
  •  Familienstory – rodinný příběh  
  •  Richtig x falsch  
  •  Z on-line hodiny vyplyne další zadání úkolů 

27. 4. – 30. 4. 2020

M

  • Válec – cvičení – řešení – zkontroluj si domácí úkol.
  • Válec – cvičení 2 – spočti, vyfoť, pošli.
  • Na online hodinách budeme řešit jednoduché rovnice.

F  

Ch

Z

  • Přečíst si Hospodářství pod vlivem politiky (str. 94).
  • Opsat do sešitu shrnutí a vysvětlit tučně zvýrazněné pojmy v textu.

Čj

ONLINE HODINY – TÉMA:

  • Vedlejší věty
    • kontrola DÚ  – učebnice str. 52, cvičení 2
  • Významové poměry mezi VH – poměr slučovací + stupňovací (VYSVĚTLÍME SPOLEČNĚ)  
    • NAUČIT SPOJKY ZPAMĚTI (učebnice str. 58)

Rj

  • ÚKOL Č. 10
  • PS 44/22
  • PS 46/24 Osmisměrka
  • PS 47/27
  • Uč 37/slovíčka, 3. odstavec, vypiš do slovníčku
  • Alf je pro Tebe nachystán na téma Пища – jídlo

Aj

  • Učebnice s. 68 cv.1abc písemně do sešitu
  • Pracovní sešit s.54, cv.1,2
  • Dodělat test alf 5AB, nový test alf 5CD
  • Opakování slovíček 6A
  • Opakování nepravidelných sloves

Nj

  • 29.4. On-line výuka
  • Kontrola úkolu U str. 72
  • Familienstory – rodinný příběh
  • Richtig x falsch
  • Z on-line hodiny vyplyne další zadání úkolů

M

Čj

  • Online hodiny 2x týdně – TÉMA:
    • 1. VĚTNÉ ČLENY – kontrola DÚ z minulého období
    • 2. VEDLEJŠÍ VĚTY – nachystejte si přehled VV (popř. učebnice str. 51 rámeček dole)
  • VĚTNÉ ČLENY – věty opiš do sešitu a urči větné členy:
    • Dlouhá kolona aut stála před spuštěnými závorami.
    • Ze školního výletu jsme poslali pohled naší babičce.
    • Malé děti vesele křičely na hřišti u školy.
  • VV – učebnice str. 52, cvičení 2 – do sešitu (věty neopisuj, napiš jen druh VV)
  • ALF  – procvičování – časově neomezené

  • Plíce – zápis – nalep nebo opiš do sešitu, nastuduj z učebnice s. 75, vypiš dýchací svaly.

Rj

  • PS 44/21
  • PS 45/23

Od 20. 4. začínáme s výukou s využitím aplikace Teams v on-line komunikačních hodinách jazyka ruského. Prosím, sledujte web, bude Vám zaslán nový rozvrh. Do on-line hodiny RJ potřebujete mít nachystanou učebnici, pracovní sešit s vypracovanými zadanými DÚ a psací potřeby.

F

Ch

Z

  •  přečíst si: Žít ve městě, nebo na venkově? (str. 91-92), Regionální rozvoj a politika (str. 93)
  • opsat do sešitu shrnutí a vysvětlit tučně zvýrazněné pojmy v textu
  • podívejte se na některou z debat našich politiků o aktuálních problémech a jejich možných řešeních
  • sluníčkové dny…

Nj

  • Dle  nového rozvrhu budeme mít 1 hodinu NJ on-line v týdnu
  • Zopakujeme časové údaje – Monate und Jahreszeiten – Einheit 7
  • Zkontrolujeme všechna cvičení v PS ( Připravte si PS a U)
  • Z on-line hodiny vyplyne další zadání úkolů

Aj

  • Učebnice s. 66 cv.1a, 4 písemně do sešitu
  • Pracovní sešit s.52, cv.4
  • Opakování slovíček 5D, dopsat si slovíčka 6A
  • Opakování nepravidelných sloves

Dějepis

  • Miloušové, prej se vám stýská po dějáku, tož sem si pro vás zasejk něco nachystal!
  • Blíží se první světová, ale než tu bude, eště se podíváme na období před ní.
  • Baví mě reklamy na Pilsner Urquell – jedna sada jejich reklam je inspirována známými českými osobnostmi 19. a počátku 20. století. Mrkněte na ně, schválně, jestli je (po)znáte.
  • Jára Cimrman sice nikdy neexistoval, ale vynálezci z této ukázky ano. Vypište jejich jména a přidejte k jejich jménu obor/vynález/dílo. Aspoň 5 byste jich mohli dat (google a rodiči poůžou)
  • Slovo secese asi mezi vaše oblíbené termíny nepatří, ale určitě byste měli znát minimálně Alfonse Muchu, bo on byl real cool guy a ve své době celoevropská až celosvětová malířská celebrita
  • Jak budete mět hotovo, pošlete mně (na messenger anebo jelinek@zsjoklik.cz) fotku vaší práce (pište rukou na papír). Zajímají mě jména 4 osobností podle reklam Pilsner a 5 osobností podle Járy Cimrmana. Kdo zjistí, který slavný sportovec vlastní největší sbírku plakátů A. Muchy, ten dostane při první vhodné příležitosti kokino 😉

14. 4. – 17. 4. 2020

Čj

  • skladba – větné členy – viz příloha 
  • on-line hodina – kontrola úkolů z minula + větné členy (teorie) 
  • ALF – věta jednoduchá, souvětí, větné členy – VYPRACUJTE PO SETKÁNÍ NA TEAMS

M

  • ALF: Cévní a mízní soustava – nejdříve učivo nastudujte.  Pak splňte test. Vezměte si na pomoc sešit i učebnici. Opakujte test tak dlouho, dokud nebudete spokojeni s výsledkem.  Do pátku 17. 4.

F

  • Zopakuj si: El. náboj, el. proud, el. napětí, el. obvod.
  • Pak program ALF: Elektrické jevy – op.

CH

  •  program ALF: Bezkyslíkaté kyseliny
  •  Názvosloví procvičíme společně v ÚT 14.4.

Z

  • přečíst si: Proč a kam se přemisťujeme (str.90)
  • opsat do sešitu shrnutí a vysvětlit tučně zvýrazněné pojmy v textu

Rj

  • PS 42/16 a) napiš překlad daných slov, z každého slova najdi určené písmenko-dané číslem a vypiš do 3.sloupce. Získáš tajenku, kterou přepíšeš do cvičení 16/b a přečteš si význam slova. Nezapomeň na bublinku.
  • PS 43/17 Napiš si překlad k jednotlivým slovům dle obrázků.
  • PS 43/18 Vyřeš a napiš správně. Pak názvy zeleniny a ovoce přelož do Čj a pošli mi je e-mailem. Pořadí zanechej dle cvičení 18.
  • PS 43/19 a) Spoj a přelož
  • PS 44/20 Zopakuj si rozhovor z minulého týdne (UČEBNICE 33/ 8 b)

Aj

  • Od 14. 4. začínáme s výukou žáků v on-line komunikačních hodinách s využitím aplikace Teams, která je součástí Office365.
  • Projděte a zopakujte si učivo probrané v online výuce od 11.3.  a  spolu si vyzkoušíme pomocí aplikace Teams vyřešit případné dotazy, které k němu budete mít a zkontrolujeme výsledky z 6. – 8. 4.
  • Vaše první online komunikační hodina začíná v úterý 14. dubna v 11 hod.

Nj

  • Monate und Jahreszeiten ( Roční období)
  • Procvič v PS  str  62/cv 12, 13, 14
  • Cv 15/ a) b)
  • Stále zůstává – Slovní zásoba Einheit 7

6. 4. – 8. 4. 2020

Čj

  • Děkuji všem, kteří vypracovali požadované testy v ALFu
  • Zkontroluj si cvičení z minula podle ŘEŠENÍ VJ, S
  • Učivo v tomto týdnu velikonočně zkrátíme
  • Pracovní sešit str. 33/ cvičení 5 a – h (jen co zvládnete)
  • Pracovní sešit str. 34/cvičení 7 – OSMISMĚRKA

M

  • Válec 3 – řešení – zkontroluj si.
  • Válec 4 – zadání – vytiskni nebo opiš do sešitu, zadaný úkol vyfoť a pošli e-mailem.

Ch

  • Opakovat BEZKYSLÍKATÉ KYSELINY, může pomoci i  VIDEO.

F

Rj

  • UČEBNICE 33/7 Nakresli si 2 košíky do sešitu, popiš je rusky. Jeden ovoce, druhý zelenina. Ke každému košíku si pak připiš jednotlivé druhy ze cvičení.
  • UČEBNICE 33/8 a), 8 b) Rozhovor si sehraj sám s pomyslným spolužákem nebo se s ním můžeš spojit elektronicky.
  • 35/9 a) Z nabídky kavárny, kterou si najdeš na daných stránkách, mně napiš česky 3 – 4 dorty, které by sis vybral, nebo které sis dokázal přeložit
  • slovíčkovou nápovědu najdeš v příloze
  • UČEBNICE 37/38 Slovní zásoba, napiš do slovníčku všechna slovíčka a dvakrát si je přečti se správným přízvukem

Nj

  • Opakování učiva zadaného minule
  • Určování času – Kolik je hodin?
  • Podívej opět na video Němčina pro samouky – Mit Jitka 8 – Hodiny –určování času https://www.youtube.com/watch?v=O6GRKwqgUMM
  • Slovní zásoba Einheit 7

Aj

  • Zkontrolovat výsledky
  • Učebnice str. 63, cv.4ab – řešení v příloze 
  • Pracovní sešit s.51, cv. 4 – řešení v příloze 
  • Učebnice str. 64  – přečíst si článek a písemně do sešitu vypracovat cv.1, 2 
  • Pracovní sešit s.51, cv.5 
  • Opakování slovíček  5D
  • Opakování nepravidelných sloves 

Z

  • Přečíst si Sonda do české populace (str.88 -89), opsat do sešitu shrnutí a vysvětlit tučně zvýrazněné pojmy v textu.
  • Moc Vás všechny na dálku zdravím. Je to teď takové složitější – tak hlavně, že si čtete, něco se dozvíte, zapíšete – trochu se tím snad i zabavíte…Budu pak sešity kontrolovat – zápisy budou určitě odlišné  – ale hlavně aby byly (někdo bude mít úplně krátký, někdo delší) – abych věděla, že jste to přečetli  a byli chvilku s knihou …Také zadávám kapitoly hned v 1. období týdne (Po-St) – ale je to na celý týden – je mi jedno, který den se tomu budete věnovat, zda si  v 1 dnu uděláte obě kapitolky …Čekají Vás VELIKONOCE, tak tentokrát jen 1 učivo – pokud máte někde nějaký restík – doplňte si ho, ať z vás mám radost – smajlík smajlík smajlík (nemůžu je psát do textu – prý se to rozhodí). Zkoušet z toho nebudu, ale po dobrání tematického celku mi napíšete svou písemku – to Vám potom ještě upřesním, krásné dny, myslím na Vás …

2. 4. – 3. 4. 2020

M

  • Objem válce 2 – řešení – zkontroluj si řešení úloh.
  • Objem válce 3 – nalep nebo opiš do sešitu, vypočítej.

ČJ

  • Zkontroluj si cvičení z minula podle ŘEŠENÍ.
  • Zkontroluj si splněné testy z pravopisu v ALFu – každý test 3x, zobrazí se mi vaše nejúspěšnější řešení (NEMAJÍ VYPRACOVÁNO VŠICHNI, TERMÍN PRODLUŽUJI DO 3.4.)
  • Nové učivo:
    • VĚTA JEDNODUCHÁ A SOUVĚTÍ – přečti si vysvětlení v učebnici str. 50 – rámeček
    • Učebnice str. 51, cvičení 4a) písemně do sešitu podle vzoru – doplň čárky v souvětí, rozliš VJ a S, u souvětí připiš, z kolika vět se skládá
    • VZOR: Většina z nás má ráda napínavé příběhy, díváme se na detektivky, horory i katastrofické filmy. (S – 2 věty)
    • Pracovní sešit strana 32, cvičení 2 a, b, c (VH a VV nemusíte)

Aj 

  • Zkontrolovat výsledky 
  • Učebnice str. 63, cv.3a – 1c,2a,3f,4e,5d,6d 
  •  cv.3b – 1(4), 2(5), 3(1), 4(3), 5(2), 6(6)   v závorkách jsou výrazy z cv.3a 
  • Pracovní sešit s.50/2, 3a – tato si  zkontrolujete poslechem( cv.3b) 
  • Pracovní sešit s.79 tabulka 5.6  6 anglických vět přepsat a přeložit do sešitu 
  • Učebnice str. 63, cv.4ab – vytvořit písemně do sešitu věty v předpřítomném čase s použitím just a přeložit je do češtiny 
  • str. 63, cv. 5. vytvořit písemně do sešitu libovolné 3 dialogy, ostatní procvičit ústně 
  • Pracovní sešit s.51, cv. 4 
  • Opakování slovíček 5D 
  • Opakování nepravidelných sloves 

NJ

  • Uvedené učivo je i na týden od 6.4. 
  • Určování času – Kolik je hodin? 
  • Podívej na video Němčina pro samouky – Mit Jitka 8 – Hodiny –určování času https://www.youtube.com/watch?v=O6GRKwqgUMM 
  • Následně si učivo pročti v učebnici str 70, cv 8b, Es ist…… 
  • V PS str 61 doplň časové údaje ve cv 8. UND DAS IST ALLES. 

RJ

  • UČEBNICE 32/6 b) viz Příloha
  • PS 41/14 viz Příloha
  • PS 42/15 a) Vypiš a roztřiď ovoce dle videa, slovíčka napiš do sešitu
  • PS 42/15 b) Zeptej se pomyslného spolužáka a odpověz za něho
  • Video – Ovoce a zelenina a jiščo raz!

  • Mízní soustava – zápis – nalep nebo přepiš do sešitu, nastuduj z učebnice.

Ch 

30. 3. – 1. 4. 2020

Čj

  • Ještě něco z pravopisu, myslím, že jeho procvičování není nikdy dost!!
  • Pracovní sešit str. 27, cvičení 11
    • a) oprava chyb
    • b) do sešitu mluvnické kategorie podtržených podstatných jmen (pád, číslo, rod, vzor)
  • Pracovní sešit str. 29, cvičení 7
  • ALF – vy, kteří jste v ALFu příliš chybovali, vyzkoušejte si všechny testy z minulé sady ještě 1-2x  (u každého uvidím 3 pokusy)

M

  • Zkontrolujte si Násobení a dělení mnohočlenů – řešení.
  • Zkontrolujte si Úkol u učebnice – řešení.
  • Zkontrolujte si výsledky – minulé pondělí.
  • Objem válce – opište do sešitu nebo vytiskněte a nalepte. Spočítejte úkol.
  • Válec2 – opište nebo nalepte do sešitu, spočítejte zadané příklady. Výsledky posílat netřeba, řešení dodám příště.

DŮLEŽITÉ: příklady označené (*) počítají jen ti, co měli 1 nebo 2 na vysvědčení. Platí nejen dnes, ale i v budoucnu. Pro ostatní jsou „hvězdičkové příklady“ dobrovolné.

 

  • červené krvinky (ERYTROCYTY) 

– obsahují červené barvivo HEMOGLOBIN, jehož součástí je prvek Fe 

– hemoglobin váže a přenáší kyslík, oxid uhličitý červené krvinky nepřenášejí 

– okysličená krev = světle červená, odkysličená krev = tmavě červená 

– hemoglobin váže i oxid uhelnatý – velmi nebezpečné!!! ( důležité jsou revize kotlů, komínů, kamen ) – první pomoc ? postiženého vytáhnout na vzduch + volat záchranku 

– typ červených krvinek určuje krevní skupinu – vypiš krevní skupiny: A, B, AB, O 

– tvoří se (kde?) v červené kostní dřeni, zanikají ve slezině 

– transfúze je: krev se odebere dárci a dá se pacientovi – pozor – oba stejná krevní sk. 

– autotransfúze: krev se odebere pacientovi do zásoby a pak se dá pacientovi zpět v případě potřeby (provádí se při plánovaných operacích) 

  • bílé krvinky (LEUKOCYTY) 

– zajišťují IMUNITU ( požírají mikroby + vytvářejí protilátky) 

– imunita vrozená – tělo má zásobu protilátek v krevní plazmě 

– imunita získaná aktivní – tělo si samo vytvoří protilátky proděláním nemoci (= princip očkování, kdy tělu naočkujeme „oslabenou nemoc“) 

– imunita získaná pasívní – protilátky jsou do těla vpraveny (např. lékařem) 

– inkubační doba = doba, než se projeví první příznaky nemoci 

– karanténa = pacient je izolován od ostatních (JAK?), aby je nenakazil 

– epidemie = nakažlivá nemoc zasáhla velké území (okres, kraj, stát, …) 

– pandemie = celosvětová epidemie – nemoc zasáhla více kontinentů 

– a ještě doplníme: infekce = nákaza, infekční = nakažlivý – DOPLŇ DO SEŠITU!! 

  • krevní destičky (TROMBOCYTY) 

– zajišťují srážení krve = ochrana těla před vykrvácením 

– princip spočívá v přeměně tekuté bílkoviny fibrinogenu na vláknitou bílkovinu fibrin 

– vlákna vytvoří síť, která ucpe ránu – vznikne strup 

– rozlišuj: srážlivost krve = přirozený jev, ale tvorba sraženiny v cévách, aniž by byly poraněny, je život ohrožující stav – sraženina TROMBÓZA může ucpat drobné cévky v srdci, v mozku 

  • Srdce – zápis – opište do sešitu nebo vytiskněte a nalepte + nastudujte z uč. s. 59. 
  • Zkontrolujte si krvinky – řešení. 
  • Zopakujte si svalstvo člověka a pak splňte test ALF. Bacha – otázky jsou na čas! 

Všiml jsem si (bohužel pozdě), že se na stránkách neobjevily úkoly z M a Př na období 19. – 20. 3. A dost se divím, že se nikdo z vás neozval. Matematiku vám prominu (šlo o procvičování staré látky), ale přírodopis si musíte zpětně doplnit. Jde o učivo Cévy a vše potřebné najdete v oddílu pro 8. A. Pokaždé budete mít zadány úkoly z M i Př a pokud se neobjeví u vaší třídy, tak koukněte do třídy 8.A, máte to úplně stejné. Kdybyste cokoliv potřebovali, pište na tyl@zsjoklik.cz 

  • Srdce – uč. str. 69 

– je dutý sval – ze srdeční svaloviny 

– vazivový obal = OSRDEČNÍK 

– srdce pracuje rytmicky – střídají se stah (SYSTOLA) a ochabnutí (DIASTOLA) – řízeno přímo ze srdce! 

– rychlost tepu řídí mozek (na čem závisí rychlost srdečního rytmu?) 

  • Srdce – nákres – nalepte nebo přepište a překreslete do sešitu. V rámci možností nastudujte. 

Aj 

  • Dopište si do slovníčků chybějící výslovnost například z https://slovnik.seznam.cz/preklad/anglicky_cesky/page 
  • Dodělejte si test Alf a snažte se dosáhnout 100% –  vaše výsledky budu hodnotit. 
  • Učebnice str. 63, cv.3a – písemně do sešitu spojit věty a přeložit je a ve cv.3b k nim přiřadit vhodnou reakci 
  • Pracovní sešit s.50/2, 3a –použijete výrazy z cv.2, 3b poslechem si zkontrolujete cv. 2, 3a 
  • Opakování slovíček  5D 
  • Opakování nepravidelných sloves 

NJ

  • Opakování slovní zásoby –  7. Lekce, zaměřit se  na Monate
  • Nově – Množné číslo podstatných jmen, Učebnice str 71 / cv 13
  • Vypiš dvojice  slov – jednotné x množné číslo, dopiš člen určitý  u jednotlivých slov v  jednotném čísle ( der, die, das),  v množném čísle je vždy člen die.

Rj 

  • UČEBNICE 32/6 a, b, c), přečti si a přelož článek, odpověz na otázky, neznámá slovíčka máš pod tyrkysovým otazníkem a vykřičníkem, ostatní slovíčka si hledej na Googlu v překladači nebo je odhadni z textu 
  • 32/6c) Napiš mi do emailu odpověď a překlad této otázky 
  • PS 41/14, přečti si a sestav rozhovor, čísla pořadí vepiš do prázdných čtverečků vlevo a to mi pak následně ve správném pořadí zašli do emailu ke kontrole 

F

  • Dokončit úkoly z minula.
  • Kontrola: viz ŘEŠENÍ (Práce, energie, tepelné jevy)

Ch

Z

  • přečíst si kapitoly: Kolik nás kde žije (str.86) a Bude nás ubývat, či přibývat (str.87) 
  •  z obou kapitol opsat do sešitu shrnutí a vysvětlit tučně zvýrazněné pojmy v textu 

26. 3. – 27. 3. 2020

M

  • Zkontrolujte si Násobení a dělení mnohočlenů – řešení.
  • Zkontrolujte si Úkol u učebnice – řešení.
  • Zkontrolujte si výsledky – minulé pondělí.
  • Objem válce – opište do sešitu nebo vytiskněte a nalepte. Spočítejte úkol.
  • Všiml jsem si (bohužel pozdě), že se na stránkách neobjevily úkoly z M a Př na období 19. – 20. 3. A dost se divím, že se nikdo z vás neozval. Matematiku vám prominu (šlo o procvičování staré látky), ale přírodopis si musíte zpětně doplnit. Jde o učivo Cévy a vše potřebné najdete v oddílu pro 8. A. Pokaždé budete mít zadány úkoly z M i Př a pokud se neobjeví u vaší třídy, tak koukněte do třídy 8.A, máte to úplně stejné. Kdybyste cokoliv potřebovali, pište na tyl@zsjoklik.cz

Čj

  • Kontrola správnosti předchozích úkolů – viz příloha ŘEŠENÍ2
  • Pokračujeme v procvičování pravopisu
  • ALF  – s, -z, -vz
  • ALF – Pravopis procvičování, Pravopisné cvičení

Aj

  • Zkontrolovat výsledky:
  • Učebnice str. 63, cv.2 – 1g,2f,3b,4i,5d,6j,7c,8h,9e,10a 
  • Pracovní sešit s.50/1 – v příloze 
  • Test Alf – opakováni lekce 5AB, snažte se dosáhnout 100%. 
  • Opakování slovíček  5D 
  • Opakování nepravidelných sloves

Nj

  • Einheit 7
  • PS str 60/ cv 2  Wo ist Max? Přiřazuj.
  • str60/ cv 4 a), b)             Čti čísla.
  • str 60/cv 5 a), b), c)       Zapiš čísly.
  • Str 61/cv 6                      Čti telefonní čísla

Rj

  • Práce se slovesy пить а есть. Viz příloha.
  • PS cvičení na str. 40/11 a, b
  • PS cvičení na str. 41/13, doplň údaje o sobě

  • Srdce – opište do sešitu nebo vytiskněte a nalepte + nastudujte v uč. s. 59.
  • Zkontrolujte si krvinky – řešení.
  • Zopakujte si svalstvo člověka a pak splňte test ALF. Bacha – otázky jsou na čas!
  • Všiml jsem si (bohužel pozdě), že se na stránkách neobjevily úkoly z M a Př na období 19. – 20. 3. A dost se divím, že se nikdo z vás neozval. Matematiku vám prominu (šlo o procvičování staré látky), ale přírodopis si musíte zpětně doplnit. Jde o učivo Cévy a vše potřebné najdete v oddílu pro 8. A. Pokaždé budete mít zadány úkoly z M i Př a pokud se neobjeví u vaší třídy, tak koukněte do třídy 8.A, máte to úplně stejné. Kdybyste cokoliv potřebovali, pište na tyl@zsjoklik.cz

F

Ch

Z

  • Zadání z minulé hodiny 

23. 3. – 25. 3. 2020

Čj

  • Kontrola správnosti předchozích úkolů – viz příloha ŘEŠENÍ
  • Pracovní sešit – str. 30, cvičení 5, 6, 7
  • Učenice – str. 49, cvičení 3 – písemně do sešitu (velká písmena)
  • Učebnice – str. 49, cvičení 4 – písemně do sešitu (vzory podstatných jmen napiš tužkou v daném tvaru nad slovo – př. – v cíli – stroji)

M

  • dopočítat minulou sadu + učebnice Aritmetiky s. 57 cv. 13

  • zopakovat svalovou soustavu – bude test
  • učebnice s. 70 – krevní oběh – udělat výpisky do sešitu

Aj

  • Zkontrolovat výsledky – pracovní sešit:
  • s. 52, cv. 1:
    • -a prize, a horse, in a balloon, a bungee jump, an e-mail, your finger, a museum
  • cv. 2:
    • 2.´ve been in some plays
    • 3.´s won lots of matches
    • 4.´met Lewis Hamilton
    • 5.´ve visited them in many different countries
    • 6. has done some work
    • 7.´s done a bungee jump and flowwn in a helikoptér
    • 8.´ve cooked diner for all my friends
  • Učebnice str. 62 – přečíst Kids a ústně přeložit s. 63, cv. 2 písemně do sešitu poskládat věty do správného pořadí a přeložit je
  • Pracovní sešit s.50/1
  • Opakování slovíček 5C, Slovní zásoba dopsat 5D
  • Opakování nepravidelných sloves

Nj

  • Einheit 7 /lekce/
  • 1. Zápis do sešitu, téma: Měsíce –Monate
    • Do sloupečku si v sešitě zapište názvy měsíců v němčině, pokud je nutná nějaká informace k výslovnosti je vedle slovíčka, jinak čtěte stejně jako v češtině.
    • Sami si pak vytvořte druhý sloupeček s anglickými názvy měsíců, srovnejte psanou podobu, výslovnost je úplně jiná. V příštím týdnu budou vložena do Alfu cvičení na měsíce Monate.
      • Januar–čteme dlouhé a
      • Februar –čteme dlouhé a
      • März–čteme „merc“
      • April–čteme, jak se píše i s „R“
      • Mai–čteme „maj“
      • Juni-čteme delší u
      • Juli–čteme delší u
      • August
      • September–čteme „Ze……“
      • Oktober
      • November–„v“ čteme výjimečně jako v, důraz až na druhé slabice
      • Dezember –„dece….“
      • K výslovnosti použijte jakýkoliv online slovník, např. na seznamu.
  • 2. Opakujte si čísla do 100.

Rj

  • Naposledy ses naučil v PS na str. 40/7 1. osobu č. j. u slovesa пить а есть. Nyní si v učebnici na str. 31 dole opiš zelenou tabulku s časováním těchto sloves v j. č. i s příklady. Pak doplň do cv. 10 na str. 40 v PS. Nápověda: 2. os. č. mn. eдите. 1. os. č. mn. od slovesa пить je  пьем (e = jo, tj. e se dvěma tečkami), a 3.os. č. mn. je пьют. Zpětně si doplň celé časování (mn. č.) i do školního sešitu, ať máš přehled.
  • V programu Alf si po přihlášení najdeš Rj a je tam pro Tebe nachystáno procvičování zábavnou formou
  • Pokud by někde nastal nějaký zádrhel, něčemu si nerozuměl(a), obrať se emailem přímo na mne

F

  • program ALF: Elektrický proud
  • program ALF: Elektrické napětí


CH

  • program ALF: Významné oxidy – test
  • uč. str. 67: SULFIDY – výpis + uč. str. 67/2,3,4 – do sešitu ( kontrola str. 206)

      Z

  • přečíst si kapitoly: Surovinové zdroje na našem území(str.82-83) a Ochrana krajiny a přírody (str.84-85)
  •  z obou kapitol opsat do sešitu shrnutí a vysvětlit tučně zvýrazněné pojmy v textu

19. 3. – 20. 3. 2020

Čj

1. Děkuji všem, kteří mně zatím poslali slohové práce. 

  • Jejich vyhodnocení provedeme společně po návratu do školy. 
  • Ostatní práce očekávám do konce tohoto týdne. 

2. Zkontrolujte si správnost předchozích úkolů – viz příloha ŘEŠENÍ 

3. Nadpis do sešitu: Skupiny bě, pě, vě, mě, mně 

  • učebnice strana 46 – přečíst rámeček nahoře 
  • učebnice strana 47, cvičení 5 – písemně do sešitu 
  • pracovní sešit strana 29, cvičení 1, 2, 3, 4 

Aj 

  • Zkontrolovat výsledky dle klíče v příloze 1 a příloze 2
  • Pracovní sešit s. 52, cv. 1,2,3 
  • Opakování slovíček 5C, 
  • Opakování nepravidelných sloves 
  • Test alf 

F

  • program ALF: Elektrický náboj, el. pole, el. obvod – test
  • Elektrický proud, el. napětí: viz. pdf. (výpis + výpočet)
  • Všechny úkoly kontroluji a značím si jejich splnění !

CH

  • program ALF: Halogenidy – test
  • program ALF: Oxidy – test
  • uč. str. 65, 66: výpis ” Významné oxidy.”
  • Všechny úkoly kontroluji a značím si jejich splnění!

Nj 

  • Einheit 7 /lekce/ 
  • U str 68 – opiš si do sešitu 1 pozvánku( Einladung), zvýrazni v ní um, im, am. 
  • Opiš si Grammatik str.68 – in dem Park, in der Stadt, in dem Restaurant atd, celý sloupec 
  • ( 3.pád podstatných jmen), minule byl náhled. 
  • Zopakuj si čísla 11 elf – 20 zwanzig, přidej 30 – 100 viz str 69. 

Rj

  • PS str. 34 báseň A. S. Puškin: Skazka o care Saltaně
  • Pokyny k zadání:
  • Opakovat a naučit se celé nazpaměť.
  • PS str. 39/cv. 6 a, b, str. 40/cv. 7, doplň, co obyčejně jíš a piješ na snídani, oběd a večeři, cv. 8, zeptáš se podle vzoru maminky, táty, bratra, sestry apod. a ve cv. 9. doplníš.

16. 3. – 18. 3. 2020

ČJ

SLOH

  • Vypracujte slohovou práci dle pokynů zadaných ve sloh. sešitě.
  • Výtah – Ohrožené druhy zvířat (vyber 1 zvíře).
  • Napište na počítači a pošlete jako přílohu na e-mail navratilova@zsjoklik.cz. (Pokud nemáte Word, můžete si zdarma stáhnout OpenOffice – https://www.openoffice.cz/ a nebo využít online poznámkový blok – https://www.editpad.org/)
  • Termín: do ST – 18.3.

M

  • Zkontrolovat řešení úloh z minula – viz příloha
  • nové úkoly: učebnice Aritmetika str. 79 cv. 1,2,4 + str. 80 cv. 6, 7, 9

Aj

  • Učebnice s. 61, cv. 4a opakování slovní zásoby
  • Pracovní sešit s. 49, cv. 4,5,6,7
  • Opakování slovíček 5C, dopsat slovíčka 5D
  • Opakování nepravidelných sloves

Nj

  • Einheit 7 /lekce/
  • PS str 67 slovní zásoba – 2.polovina opiš. Procvič ve cv. 1/ str 60
  • Náhled na GRAMMATIK v učebnici str 68

Ruský jazyk

  • Pracovní sešit str. 34 báseň A. S. Puškin: Skazka o care Saltaně. Pokyny k zadání: Přečíst, zopakovat a naučit se nazpaměť
  • Str. 38 a 39 Křížovka Pokyny k zadání: Slovní zásobu přeložit a doplnit do křížovky, nezapomenout na tajenku

  • Příloha Krvinky – vytisknout a nalepit do sešitu nebo opsat do sešitu, chybějící text doplnit z učebnice nebo z jiných zdrojů.

F

  • Zopakovat: Elektrický náboj, jednoduchý elektrický obvod.

CH

  • Program ALF: Halogeny, halogenidy

Z

  • přečíst si kapitoly: Působení ledovce u nás (str.76) a Mozaika české krajiny (str.77-81)
  • z obou kapitol opsat do sešitu shrnutí a vysvětlit tučně zvýrazněné pojmy v textu

D

  • Děcka, pusťte si video o otroctví, Johna Greena znáte.
  • V učebnici si nastudujte Druhou fázi průmyslové revoluce, to by vás mohlo bavit – má to přesah do současnosti.
  • Esi vás neco z toho zaujme, klidně mě kontaktujte, možete si udělat referát. Vymyslím časem aj nějaké testování na ALFa.
  • To do pátku stačí.
  • Zostaňte veselí a nebojte se!

11. 3. – 13. 3. 2020

M

  • učebnice Aritmetika str. 76, cv. 1,2,4,7, vypočítat do sešitu

Č

  • pracovní sešit str. 28, cv. 3,4,5

Aj

  • opakování z učebnice str. 60, z pracovního sešitu str. 47, cv. 5,6 a ze str. 48, cv. 1,2, slovní zásoba 5c, dle slovníčku

Události na Prosinec 2023

Pondělí Úterý Středa Čtvrtek Pátek Sobota Neděle
27. 11. 2023
28. 11. 2023
29. 11. 2023
30. 11. 2023
1. 12. 2023
2. 12. 2023
3. 12. 2023
4. 12. 2023
5. 12. 2023
6. 12. 2023
7. 12. 2023
8. 12. 2023
9. 12. 2023
10. 12. 2023
11. 12. 2023
12. 12. 2023
13. 12. 2023
14. 12. 2023
15. 12. 2023
16. 12. 2023
17. 12. 2023
18. 12. 2023
19. 12. 2023
20. 12. 2023
21. 12. 2023
22. 12. 2023

Kategorie: General Vánoční prázdniny

23. 12. 2023 2. 1. 2024

Kategorie: General Vánoční prázdniny

23. 12. 2023 2. 1. 2024

Kategorie: General Vánoční prázdniny

23. 12. 2023 2. 1. 2024

Kategorie: General Vánoční prázdniny

23. 12. 2023 2. 1. 2024

Kategorie: General Vánoční prázdniny

23. 12. 2023 2. 1. 2024

Kategorie: General Vánoční prázdniny

23. 12. 2023 2. 1. 2024

Kategorie: General Vánoční prázdniny

23. 12. 2023 2. 1. 2024

Kategorie: General Vánoční prázdniny

23. 12. 2023 2. 1. 2024

Kategorie: General Vánoční prázdniny

23. 12. 2023 2. 1. 2024

Nadcházející události

Skip to content