Projekt PODPORA IV.
Digitalizujeme školu
Projekt PODPORA III.
Od 1. září 2021 realizuje naše škola projekt s názvem Podpora III. CZ.02.3.X/0.0/0.0/20_080/0020887.
V průběhu následujících dvou let (do 30. 6. 2023) budou v základní škole a mateřské škole uskutečňovány následující aktivity:
- Práce školního speciálního pedagoga (ZŠ, MŠ)
- Doučování žáků ohrožených školním neúspěchem
- Vedení klubů zábavné logiky a deskových her
- Vedení čtenářských klubů
- Využívání ICT ve vzdělávání (ZŠ, MŠ)
- Pořádání projektových dní ve škole
- Pořádání projektových dní mimo školu
Projekt PODPORA II
Od 1. září 2019 realizuje naše škola projekt s názvem Podpora II CZ.02.3.68/0.0/0.0/18_063/0012966. Žádost o tento projekt byla podána v rámci operačního programu výzkum, vývoj a vzdělávání a je spolufinancována z fondů EU. V průběhu následujících dvou let budou v základní i mateřské škole uskutečňovány následující aktivity:
- Práce školního speciálního pedagoga (ZŠ)
- Práce chůvy (MŠ)
- Práce školního asistenta (ZŠ a ŠD)
- Doučování žáků ohrožených školním neúspěchem
- Vedení klubů zábavné logiky a deskových her
- Vedení klubu badatelského vyučování
- Vedení klubu komunikace v cizím jazyce
- Vedení čtenářských klubů
- Využívání ICT ve vzdělávání – práce s tablety (ZŠ, MŠ a ŠD)
- Podpora a postupné zavádění využívání metody CLIL ve výuce
- Pořádání projektových dní mimo školu
Cílem našeho projektu je poskytnout podporu dětem a žákům, která povede ke zvýšení kvality v oblasti jejich předškolního a školního vzdělávání.
Věřím, že při spolupráci všech, kteří budou do projektu zainteresováni, se podaří v průběhu následujících let splnit všechny naplánované aktivity, a dosáhnout tak stanoveného cíle projektu.
RNDr.Vlastimil Válka, ředitel školy
Projekt PODPORA
Od 1. září 2017 realizuje naše škola projekt s názvem Podpora CZ.02.3.68/0.0/0.0/16_022/0006356. Žádost o tento projekt byla podána v rámci operačního programu výzkum, vývoj a vzdělávání a je spolufinancována z fondů EU. V průběhu následujících dvou let budou v základní i mateřské škole uskutečňovány následující aktivity:
- Práce školního speciálního pedagoga
- Doučování žáků
- Vedení klubů zábavné logiky a deskových her
- Vedení čtenářských klubů
- Vzdělávání pedagogických pracovníků
- Tematická setkávání a spolupráce s rodiči dětí v MŠ
Hlavním cílem našeho projektu je poskytnout podporu dětem a žákům, která povede ke zvýšení kvality v oblasti jejich předškolního a školního vzdělávání. Do projektu jsou zapojeni především pedagogičtí pracovníci naší školy. Postupně budou o aktivitách informováni i rodiče žáků, jichž se realizace projektu, v případě jejich zájmu, přímo dotkne.Pro každou z výše uvedených aktivit připravíme postupně podrobnější popis uskutečňovaných činností.
RNDr.Vlastimil Válka, ředitel školy
OŘÍŠEK
Oříšek je kroužek určený předškolním dětem zaměřený na přirozený rozvoj pohybových, zrakových, sluchových a dalších dovedností. Schůzky jsou založeny na vzájemné spolupráci dětí, rodičů a učitelů. Podrobnější informace…
ODZNAK VŠESTRANNOSTI OLYMPIJSKÝCH VÍTĚZŮ
Projekt připravený Robertem Změlíkem a Romanem Šebrlem. Cílem je zvýšení sportovní aktivity co největšího počtu dívek a chlapců a současně dát generaci školáků příležitosti zkusit sportovní začátky podobnou formou, jaká se osvědčila jim. K plnění OVOV stačí lavička, žebřiny, medicinbal,švihadlo, kriketový míček, stopky, pásmo a žíněnka.
MLÉKO V EVROPSKÝCH ŠKOLÁCH
Žáci mají možnost koupit si 1 x denně dotované mléko z automatu.
OVOCE DO ŠKOL
Žáci I. stupně dostávají cca 1 x za 14 dní porci ovoce nebo zeleniny zdarma.
VÝZVA 56 (Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost)
Projekt je naplňován v období červenec 2015 – prosinec 2015. Součástí projektu byly vybrány následující šablony klíčových aktivit:
ŠABLONA č. 1: ČTENÁŘSKÉ DÍLNY JAKO PROSTŘEDEK KE ZKVALITNĚNÍ ČTENÁŘSTVÍ A ČTENÁŘSKÉ GRAMOTNOSTI
ŠABLONA Č. 2: ZAHRANIČNÍ JAZYKOVÝ KURZ PRO UČITELE
ŠABLONA Č. 4: ZAHRANIČNÍ JAZYKOVĚ-VZDĚLÁVACÍ POBYT PRO ŽÁKY
ADOPCE NA DÁLKU
Od února 2005 probíhá na naší škole pravidelná sbírka finančních příspěvků za účelem pomoci dětem z nejchudších částí světa, abychom jim umožnili získat alespoň základní vzdělání a zdravotní péči.
Projekt adopcí organizuje Arcidiecézní charita Praha již od roku 1993. Touto cestou se dává dětem z chudých zemí světa možnost získat alespoň základní vzdělání (jedná se o děti z nejchudších rodin, často sirotky, které z finančních důvodů nemohou chodit do školy). Adoptovanému dítěti se ze získaných peněz hradí školné, školní pomůcky, uniforma a základní zdravotní péče.
Vztah mezi „rodiči“ a „dítětem“ je skutečně osobní – píší si navzájem dopisy, posílají fotografie.
Naším adoptovaným dítětem je indická holčička NAGARATHNA RAJASHEKAR.
Dívenka má tři bratry a rodina na tom není finančně dobře. Přesto mají rodiče zájem na vzdělání svých dětí, potřebují však peněžitou pomoc.
Na vzdělání a zdravotní pojištění Nagarathny ročně přispíváme částkou 4 900 Kč.
S holčičkou si dopisujeme anglicky.
Po 14 letech byla naše podpora “malé” Nagarathny ukončena. Důvodem je ukončení studií – obor bakalář umění. Komunitní centrum nám zaslalo děkovný dopis, který si můžete přečíst.